اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۲۳۳

خاطره جالب مدافع سرخ‌ها از فوق‌ستاره فوتبال دنیا

مدافع پیشین شیاطین‌سرخ از اولین لحظات دیدار کریستیانو پرده برداشت و اظهار کرد: وقتی او را دیدم به فیل گفتم باید با رونالدو قرارداد ببندیم.
۱۶:۴۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| گری نویل، مدافع پیشین شیاطین‌سرخ خاطره جالبی از اولین دیدار خود با فوق‌ستاره پرتغالی دنیا را بیان کرد. 

اولین جایی که کریستیانو استعداد خود را به معرض نمایش گذاشت به روز 6 آگوست 2003 بازمی‌گردد. زمانی که در بازی پیش فصل لیگ جزیره، یونایتد به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت. نویل به دلیل مصدومیت از خانه بازی را تماشا کرد. 

وی در مصاحبه با اسکای‌اسپورت گفت: جان اووشی روبروی او قرار داشت و ما به این مدافع ایرلندی بسیار اطمینان داشتیم. جان، هم سرعت بالایی داشت و هم قدرتی بازی می‌کرد و عبور کردن از او خیلی سخت بود. با این حال این جوان 18 ساله در این دیدار همه کار کرد و فوق‌العاده بود که یادم هست با خودم گفتم خدای من این چه بازیکنی است. بازیکنان بزرگ نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند چه برسد به این جوان 18 ساله. 

کارشناس شبکه تلویزیونی ادامه داد: بلافاصله بعد از بازی به برادرم پیام دادم که ما باید این بازیکن را جذب کنیم.

نویل ضمن اعلام بی‌تاثیر بودن نظر بازیکن برای خرید یک ستاره به 2 بازیکن مهم اشاره کرد. وی تصریح کرد: من مجذوب کریستیانو شدم همان‌گونه که می خواستم یونایتد با لوییس ساها قرارداد بندد. وقتی مقابل این مهاجم فرانسوی فولام قرار می‌گرفتم نابود می‌شدم و نمی‌توانستم کاری در برابرش انجام دهم.

این مهاجم نیز سال 2004 به اولدترافورد آمد و 4 سال را با این تیم گذراند.

پس از آن بازی با اسپورتینگ، سرالکس برای خرید رونالدو سریعا اقدام کرد و وی به اولدترافورد آمد.

مدافع متعصب یونایتد در ادامه مصاحبه‌اش از اولین حضور این فوق‌ستاره در تمرین‌ها پرده برداشت و گفت: او به مانند تمام جوان‌ها خام بود اما رفته رفته از لحاظ جسمی و ذهنی پیشرفت کرد. به نظر من از جام جهانی 2006 باید به عنوان نقطه عطف درخشش رونالدو نام برد. وی پس از این رقابت به یک ویرانگر واقعی تبدیل شد.

مدافع اسبق منچستریونایتد ادامه داد: 3 بازیکن فوق‌العاده بودند که در کنارشان به مدت طولانی بازی کردم. روی کین، رایان گیگز و پل اسکولز. واقعا لذت بخش بود. اما بین سال‌های 2006 تا 2009 چیز متفاوتی را تجربه کردم. مثلث رونی،توز و رونالدو بی‌نقص بود. در کل دوران بازیگری خود هیچ وقت چنین چیزی را ندیدم. 

نویل به این سوال که رونالدو بهتر است یا مسی این‌گونه پاسخ داد: هر دو تحسین‌برانگیز هستند. من به دلیل این که با رونالدو دوست هستم به او بیشتر علاقه‌مندم ولی مسی هم فوق‌العاده است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین