اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۲۰۸

خوشحالی كردن مقابل استقلال معنی ندارد

تیم فوتبال صبای‌قم در رقابت‌های جام‌حذفی ایران باید مقابل استقلال قرار بگیرد. در این میان تقابل بازیكنانی مثل رضا عنایتی و هاشم بیگ‌زاده و البته صمد مرفاوی با تیم سابقشان در نوع خودش جالب خواهد بود...
۱۵:۲۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال صبای‌قم در رقابت‌های جام‌حذفی ایران باید مقابل استقلال قرار بگیرد. در این میان تقابل بازیكنانی مثل رضا عنایتی و هاشم بیگ‌زاده و البته صمد مرفاوی با تیم سابقشان در نوع خودش جالب خواهد بود. عنایتی كه قرار است روز 82 آبان از ساعت 03:41 در استادیوم آزادی دوباره مقابل استقلال قرار بگیرد، در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
  • آدم مهمی را از دست دادیم
از عنایتی در ابتدا در خصوص فوت منصور پورحیدری سوال می‌كنیم كه او این‌گونه جواب می‌دهد: «ما آدم مهمی را از دست دادیم. او جدا از افتخاراتی كه به‌دست آورد از لحاظ اخلاقی انسان نمونه‌ای بود. ما همیشه لبخند را روی صورت منصورخان می‌دیدیم و او مثل یك پدر دلسوز و مهربان بود. من نه‌تنها به جامعه فوتبال بلكه به مردم ایران تسلیت می‌گویم چون پورحیدری یك شخصیت اجتماعی فوق‌العاده بود.»
  • منصورخان نگران استقلال بود
او ادامه می‌دهد: «آخرین دیداری كه با او داشتم به قبل از شروع فصل برمی‌گردد، زمانی كه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال شده بود. منصورخان آن زمان هم مریض بود ولی با وجود این مریضی سخت عشق به استقلال را فراموش نكرده بود. یادم می‌آید او در آن روز حرف می‌زد و نگران استقلال بود، منصورخان متعصبانه این تیم را دوست داشت. او در فوتبال ایران افتخارات زیادی به‌دست آورد اما هیچ‌وقت از آنها استفاده ابزاری نكرد.»
  • از استقلال نمی‌ترسیم
عنایتی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص تقابل با استقلال در جام‌حذفی حرف می‌زند: « قطعا برای ما بازی حساسی خواهد بود و كار سختی در پیش خواهیم داشت. البته از حریف خودمان نمی‌ترسیم و هیچ تیمی برای ما در فوتبال ایران ترسناك نیست. ما قرار است فوتبال خودمان را بازی كنیم و دنبال هدف‌هایمان باشیم.خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و محروم و مصدوم هم نداریم. در چند بازی غایبان زیادی داشتیم كه این موضوع به ضرر ما تمام شد اما حالا همه نفرات را در اختیار داریم. هر دو تیم دنبال برد هستند و طبیعتا هدف ما حذف استقلال است. ما با نهایت قدرت مقابل آنها بازی خواهیم كرد و می‌دانیم كه جام‌حذفی جام شگفتی‌هاست و می‌توانیم با انگیزه‌ای كه بازیكنان دارند به پیروزی برسیم.»
  • خوشحالی نمی‌كنم
از عنایتی می‌پرسیم كه اگر به استقلال گل بزند خوشحالی خواهد كرد كه او می‌گوید: «من سال‌ها در استقلال بازی كردم و خوشحالی كردن مقابل این تیم معنا ندارد. من استقلال را دوست دارم و خودم را جزئی از این خانواده می‌دانم. مطمئن باشید اگر گل بزنم خوشحالی نخواهم كرد. من قبلا هم به استقلال گل زدم اما واكنش خاصی نشان ندادم. در این بازی هم تلاش می‌كنم عملكرد خوبی داشته باشم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین