اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۰۵۹
علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال همچنان با اشتیاق بالایی در انتظار بازگشت سجاد شهباززاده به جمع آبی‌پوشان است...
۱۸:۴۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال همچنان با اشتیاق بالایی در انتظار بازگشت سجاد شهباززاده به جمع آبی‌پوشان است.این مهاجم در ابتدای فصل تصمیم به ترك استقلال و حضور در لیگ تركیه گرفت تا در فوتبال اروپا دنبال رسیدن به آرزوهای جدیدش باشد اما سكونشینی در تركیه برای سجاد آزاردهنده شده و او شاید زودتر از حد تصور به ایران برگردد.سجاد در ابتدای روزهایی كه در آلانیااسپور نیمكت‌نشین شده بود، شایعه بازگشت به فوتبال ایران را با صراحت تكذیب كرد چون آن زمان احساس می‌كرد كه شرایط برایش تغییر خواهد كرد اما حالا او برای بازگشت به استقلال انعطاف بیشتری از خود نشان داده و به طور جدی به این موضوع فكر می‌كند.
  • كاوه – سجاد؛ زوج مورد علاقه منصوریان
منصوریان با جدایی شهباززاده یك مهاجم نوك ایده‌آل را از دست داد و كاوه رضایی هم به عنوان مهاجم سایه نمی‌تواند كارهای یك مهاجم نوك را در پست غیر تخصصی‌اش انجام دهد.از طرفی علی قربانی هم هنوز در آن شرایط نیست كه خودش را به عنوان مهاجم اول استقلال در نوك خط حمله نشان دهد.تركیب ایده‌آل منصوریان برای خط حمله استفاده از شهباززاده و رضایی به عنوان مهاجمان نوك و سایه است و این تركیب در شرایطی شكل خواهد گرفت كه شهباززاده به استقلال برگردد. از طرفی بحث لژیونر شدن كاوه هم فقط در حد یك جنجال رسانه‌ای بود.او انتظار داشت به تیم ملی دعوت شود و حتی شایعه شد که منصوریان هم به کاوه تلویحا قول داده بود که حضورش در خط حمله استقلال یعنی ملی‌پوش شدنش. اما این اتفاق نیفتاد تا دوستان رسانه‌ای رضایی، بحث پیشنهاد چین را وسط بكشند.رضایی قطعا در استقلال ماندگار است اما موضوع مهم بازگشت شهباززاده است و منصوریان هم در این مورد صحبت‌هایی را با این مهاجم انجام داده است.
  • توافق دوطرفه
سجاد به خوبی می‌داند كه سكونشینی او فقط به دلیل مسائل فنی نیست و او در آینده احتمالا در مورد اتفاقاتی كه در این مدت برایش رخ داد حرف خواهد زد.روند سكونشینی شهباززاده نشان می‌دهد كه تركیه‌ای‌ها علاقه‌ای به تغییر مواضع‌شان در مورد این بازیكن ندارند و همین موضوع احتمال جدایی شهباززاده را از آلانیا بیشتر می‌كند.خبرهای پشت پرده حاكی از آن است كه طرفین قصد دارند در نیم‌فصل در توافقی دوطرفه همكاری‌شان را قطع كنند.با این شرابط باید انتظار داشت كه این بازیكن به استقلال برگشته و دوباره پیراهن شماره 10 را بر تن كند.

شهباززاده: هیچ‌كس مثل پورحیدری نبود
واقعا از شنیدن خبر فوت منصورخان پورحیدری ناراحت شدم. قطعا هیچ‌کس مثل ایشان برای استقلال زحمت نکشیدند. ایشان فرد بسیار محترم و زحمت‌کشی بودند. من به دلیل حضور در ترکیه نتوانستم در مراسم تشییع جنازه منصورخان شرکت کنم اما ان‌شاءالله حتما در مراسم ختم ایشان شرکت می‌کنم. بازهم این ضایعه بزرگ را به خانواده آقای پورحیدری و اهالی ورزش تسلیت می‌گویم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین