اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۰۴۷

منتظری آماده بازی در مالزی

سر و صدا و جنب و جوش پژمان منتظری در تمرین دیروز تیم ملی نظر هر تماشاگری را به خود جلب می‌کرد، منتظری که اردوی جدید تیم ملی را با مصدومیت آغاز کرده بود پس از یکی دو جلسه تمرین اختصاصی توانست در نهایت بهبودی لازم را به دست بیاورد.
۱۸:۰۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سر و صدا و جنب و جوش پژمان منتظری در تمرین دیروز تیم ملی نظر هر تماشاگری را به خود جلب می‌کرد، منتظری که اردوی جدید تیم ملی را با مصدومیت آغاز کرده بود پس از یکی دو جلسه تمرین اختصاصی توانست در نهایت بهبودی لازم را به دست بیاورد.
پژمان با تمام قوا در تمرین حضور یافت و جنب و جوش فراوان او در بازی تمرینی نظر بینندگان تمرین را به خود جلب می‌کرد، با این وجود او خود را آماده حضور در ترکیب اصلی کی‌روش برای بازی با سوریه کرده است.
روزنامه الشرق درباره وضعیت پژمان منتظری هم نوشت: «منتظری در تمرین الاهلی حضور دارد و مراحل درمان خود را پشت سر می‌گذارد. او به احتمال خیلی زیاد بعد از تعطیلات زمستانی به شرایط بازی خواهد رسید. البته بازی کردن او بستگی به نظر سرمربی تیم دارد چرا که الاهلی پیش از این بازیکن بحرینی را جایگزین منتظری کرده است و این بازیکن ایرانی برای بازگشت به ترکیب الاهلی نیاز به چراغ سبز سرمربی تیم دارد.»
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین