اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۰۳۹

برخی فقط برای رأی گرفتن به ملاقات منصورخان رفتند

مدافع پیشین تیم ملی گفت: از اینکه دیدم برخی فقط برای گرفتن رأی و لایک در اینستاگرام به دیدار منصور پورحیدری رفتند، عصبانی شدم.
۱۷:۰۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| علی انصاریان با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری گفت: درگذشت او، اهالی فوتبال را ناراحت و غمگین کرد و معتقدم خیلی زود بود که منصورخان را از دست بدهیم.

او که سابقه حضور در تیم ملی، پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد، افزود: دو سال در تیم ملی و دو سال در فجرسپاسی شاگرد پورحیدری بودم و افتخار می‌کنم که بگویم ایشان برای اولین بار، من و علی کریمی را به تیم ملی دعوت کرد و در همان اردوی اول، به هر دو نفرمان بازی داد. رابطه من با مرحوم پورحیدری خوب بود زیرا منصورخان هم مثل پدر مرحومم، آدم مهربان و بی‌آزاری بود اما به اندازه کافی، قدرش را ندانستیم.

انصاریان تصریح کرد: چند باری به دیدار پورحیدری به بیمارستان رفتم اما مثل برخی که عاشق عکس هستند، ژستی مقابل دوربین نگرفتم. آرام رفتم و بی‌سر و صدا برگشتم. اتفاقاً کارگردان فیلم «من ناصر حجازی هستم» نیز در همان بیمارستان بود و هروقت به دیدار منصورخان می‌رفتم، هم با خانم شجاعی صحبت می‌کردم و هم سری به آن دوست کارگردانم می‌زدم ولی متاسفانه دیدم برخی برای گرفتن عکس از پورحیدری روی تخت بیمارستان، هر کاری انجام دادند. برای گرفتن رأی، شبانه به دیدار او رفتند و برای شهرت و لایک بیشتر در اینستاگرام، بنده خدا را اذیت کردند. نمی‌دانم این خودنمایی‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما فرهنگ اشتباه و بسیار بدی است و باید اصلاح شود.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: فصل دوم حضورم در فجرسپاسی به عنوان بازیکن سرباز، بهترین تیم شهرستانی لیگ برتر شدیم و همان سال، منصورخان به استقلال رفت. قرار بود راهی پرسپولیس شوم و این موضوع را با آقای پورحیدری در میان گذاشتم. فکر می‌کردم منصورخان بگوید با ما به استقلال بیا اما گفت: «هر تصمیمی را که در ذهنت داری پیاده کن». البته پرویز مظلومی تلاش زیادی داشت تا مرا استقلالی کند ولی من پرسپولیسی بودم و می‌خواستم به پرسپولیس بروم. یادش به‌خیر، ما با سیستم 2-5-3 در فجرسپاسی توانستیم کاری کنیم که همه تیم‌ها مقابل‌مان تسلیم شوند. آن روزها، فوتبال ایران مقابل عملکرد پورحیدری تعظیم می‌کرد و مدتی بعد هم، ایشان سرمربی تیم ملی شد.

او در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: تیم محبوب من شرایط بسیار خوبی دارد و خدا را شکر که قبل از تعطیلات توانست صدر جدول را حفظ کند. حالا هم 7 بازیکن در تیم ملی دارد. اینها به خاطر عملکرد شایسته برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان جوان پرسپولیس است. برانکو واقعاً مربی بزرگی است که توانایی‌های زیادی دارد و بخشی از توانایی‌هایش را در این مدت، در پرسپولیس ثابت کرده است همان طور که تیم ملی را بدون دردسر به جام جهانی 2006 آلمان برد. فکر می‌کنم روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس با حضور برانکو باشد.

انصاریان تاکید کرد: از سوی دیگر امیدوارم باشگاه بتواند در نیم فصل، تیم را به لحاظ مهره‌های موثر،‌ تقویت کند. مردم نگران هستند و کارشناسان هم در مورد خریدهای بی‌کیفیت خارجی، نگرانی‌هایی دارند. اگر قرار است 900 میلیون و 850 میلیون بدهیم تا دو بازیکن اوکراینی بیایند و روی نیمکت بنشینند، بهتر است به جای خارج کردن ارز از کشور به خاطر این بازیکنان، به جوانان خودمان بها دهیم. کسانی که حتی حاضرند با رقم کمتر از 100 میلیون تومان برای پرسپولیس توپ بزنند و جان‌شان را هم می‌دهند. جوانانی که نیاز به توجه مربیان بزرگی مثل برانکو دارند تا استعدادهای‌ خود را نشان دهند. امیدوارم وقتی پرسپولیس از اردوی امارات برگشت، شاهد حضور بازیکنان بی‌کیفیت اماراتی در این تیم نباشیم!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین