اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۹۶
سازمان لیگ حق باشگاه‌ها را به صورت کامل پرداخت نکرده است

دبیری: بهتر بود کمیته استیناف رأی به سقوط راه‌آهن نمی‌داد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نظر برخی اعضای هیئت رئیسه این بود که تیم راه‌آهن نباید به لیگ دسته اول سقوط کند و کمیته استیناف بهتر بود این کار را انجام نمی‌داد.
۱۴:۱۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-شهرام دبیری در پایان نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور اصلی نشست امروز بحث حق پخش تلویزیونی بود. سازمان لیگ مصوبه‌ای داشت که باید پیگیری شده و در این راستا جلسه‌ای با صداوسیما برگزار شود، ضمن اینکه در این خصوص موارد قانونی و پیشنهاداتی مطرح شد. قرار است برای پیگیری این مصوبه روز چهارشنبه کفاشیان با رئیس سازمان صداوسیما نشستی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از پیشنهادات خوبی که در این نشست مطرح شد، این بود که تولید برنامه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد تا فدراسیون و سازمان لیگ از درآمدهای آن استفاده کنند، چیزی که در کل دنیا و کشورهای صاحب فوتبال وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که «اگر صداوسیما حق پخش را ندهد آیا قرار است از حضور دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها جلوگیری کنید؟»، گفت: در این نشست قرار شد از تمام ابزار و ظرفیت‌های موجود برای اعاده حق پخش تلویزیونی استفاده شود، اما اینکه خودمان تصمیم بگیریم لیگ را تعطیل کنیم، این موضوع درست نیست.

دبیری در پاسخ به این پرسش که غیر از بحث حق پخش نشست امروز چه مصوبات دیگری داشت، تصریح کرد: در این نشست ما آیین‌نامه مدارس فوتبال را مصوب کردیم، ضمن اینکه تصویب کردیم سه تیم به طور مستقیم از لیگ برتر به لیگ آزادگان سقوط کرده و سه تیم هم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند. همچنین قرار شد مسابقات لیگ آزادگان در یک گروه برگزار شود و بسته‌های حمایتی برای درآمدزایی مثل تبلیغات دور زمین را برای تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان در نظر بگیریم. البته تصمیم بر آن گرفته شد که تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان برای حضور در این لیگ ورودیه ندهند.

وی در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ حق و حقوق باشگاه‌ها را از محل درآمدهای این سازمان و به ویژه سامانه 6090 پرداخت کرده است، گفت: سازمان لیگ حق باشگاه‌ها را به صورت کامل پرداخت نکرده است، به هر حال این درآمدها حق باشگاه‌هاست، اما به صورت مجزا مسئله پرداخت درآمد حاصل از سامانه 6090 به باشگاه‌ها در این نشست مطرح نشد. البته سازمان لیگ گزارشی از عملکرد خود در برگزاری منظم و بدون تأخیر لیگ، کارهای فرهنگی که انجام داده، بازاریابی خوب و برگزاری مزایده اسپانسر را ارائه کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا در مورد رأی کمیته استیناف مبنی بر سقوط راه‌آهن به لیگ یک و درخواست تجدیدنظرخواهی این باشگاه صحبتی انجام شد، اظهار داشت: در این نشست صحبتی در خصوص این موضوع انجام نشد، اما بعد از جلسه با تاج صحبت کردیم و قضیه را پیگیری خواهیم کرد. نظر برخی اعضای هیئت رئیسه این بود که تیم راه‌آهن نباید به لیگ دسته اول سقوط کند و کمیته استیناف بهتر بود این کار را انجام نمی‌داد. نمی‌دانم از نظر قانونی می‌توانیم در خصوص این موضوع دخالت کنیم یا نه.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: دبیری راه آهن
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین