اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۸۶۳
هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که اگر نامش از لیست این تیم خارج شود، ناراحت نخواهد شد.
۱۵:۴۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سینا عشوری در مورد مصدومیتی که با آن مواجه شده است، گفت: متأسفانه اتفاق تلخی برایم رخ داد و رباط صلیبی‌ام به همراه مینیسک پایم پاره شد. امیدوارم هیچ ورزشکاری این روزها را نبیند. واقعاً نمی‌توانم ناراحتی‌ام را توصیف کنم. این روزها برایم سخت می‌گذرد و باید عضلاتم را قوی کنم، چون باید در پایان این ماه زانویم را جراحی کنم.

وی در واکنش به اینکه احتمالاً نامش از لیست تراکتورسازی بیرون خواهد رفت، عنوان کرد: من از این موضوع ناراحت نیستم. به‌هر حال نمی‌توانم بازی کنم و امیدوارم بازیکنی به تراکتورسازی بیاید که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و در قهرمانی این تیم تأثیرگذار باشد. اگر نامم را از لیست خارج کنند، ناراحت نخواهم شد.

عشوری درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با او برای تمدید قراردادش عنوان کرد: در این زمینه روز گذشته مدیرعامل محترم باشگاه با من صحبت کرد و توافقاتی صورت گرفت. از حمایت باشگاه و همچنین امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و امیدوارم دوباره با پیراهن تراکتورسازی به میدان بروم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری گفت: این اتفاق باعث ناراحتی مجموعه فوتبال از جمله هواداران استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شد. این اتفاق تلخ را به خانواده پورحیدری و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین