اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۸۳۸
امیدوار رضایی گفت: در مراسم تشییع مرحوم پورحیدری پیشکسوتان تیم استقلال از سلطانی‌فر خواستند به احترام آن مرحوم اموال تاراج شده استقلال بازگردانده شود.
۱۳:۲۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| امیدوار رضایی در مورد مراسم تشییع منصور پورحیدری اظهار داشت: امروز وداع تلخ با معلم اخلاق ورزشی،قهرمان ملی و بزرگمرد استقلال در مستطیل سبز با خاطرات افتخار ‌آمیز انجام شد.

وی افزود: امروز همه بی رنگ ویکدل از قرمز و آبی از ورزشی و فرهنگی وسیاسی واز منتقدین همه در یکجا به احترام شخصیت بزرگ وفراموش نشدنی پورحیدری بزرگ جمع شدند و ان‌شاالله درسها گرفته باشیم که مدت زندگی کردن مهم نیست خوب و با اخلاق زندگی کردن مهم است، یاد نیک ازخود به جا گذاشتن مهم است.

رضایی ادامه داد: آقای سلطانی فر در مراسم حضور داشت خیلی از پیشکسوتان استقلال از وزیر محترم تقاضا داشتند به پاس حرمت این بزرگمرد استقلال قسمتی از اموال مصادره شده و به تاراج رفته استقلال برگردانده شود.هرچند بنده بارها گفته ام استقلال باشگاه بزرگی بوده  و هست و دولت به جای دخالت بهتر است حمایت کند و اموال آن‌را بخودش برگرداند.از همینجا از برادر بزرگوار وزیر توانمند ورزش می خواهم به این خواسته استقلالیها عمل نماید.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین