اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۷۶
مدافع اهل کرواسی پرسپولیس گفت: «وقتی مربیانی چون برانکو یا سایر مربیان اهل کرواسی با عشق و علاقه در ایران کار می‌کنند یعنی مردم با آنها برخورد مهربانانه‌ای دارند.»
۱۲:۳۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-لوکا ماریچ که با نظر شخص برانکو ایوانکوویچ با سرخپوشان قرارداد بست بدون سر و صدا با تیم پرسپولیس تمرین می‌کند و بازیکن آرام و سر به زیری است. با این حال معلوم است که او در تیم جدیدش به نوعی احساس غربت می‌کند.

 

ماریچ از طریق مترجم جدید برانکو در مورد جو تیم پرسپولیس گفت: «در کل تیم جو خوبی دارد و من در این مدت کوتاه با مشکل خاصی مواجه نشده‌ام. در تمرینات هر کس کار خودش را می‌کند من هم بازیکن حرفه‌ای هستم وکار خودم را دنبال می‌کنم. من سعی می‌کنم گفته‌های مربیان را اجرا کنم و خوشحالم که به تیمی آمده‌ام که هواداران زیادی دارد.»

 

از لوکا در مورد برخورد بازیکنان پرسپولیس و مردم ایران پرسیدیم که وی گفت: «وقتی مربیانی چون برانکو یا سایر مربیان اهل کرواسی با عشق و علاقه در ایران کار می‌کنند یعنی مردم با آنها برخورد مهربانانه‌ای دارند. من هنوز برای پرسپولیس بازی نکرده‌ام و هنوز پرسپولیسی‌ها مرا نمی‌شناسند و سطح بازی مرا ندیده‌اند. با این حال من تلاش خواهم کرد با حضور قدرتمندانه و منظم در تمرینات ثابت کنم. برای بازی کردن به پرسپولیس آمده‌ام و می‌توانم یکی از مهره‌های مورد اعتماد مربیان باشم.»

 

در ادامه از لوکا در مورد رقابتش با بازیکنان پرسپولیس پرسیدیم که وی پاسخ داد: «وقتی پرسپولیس تیم بزرگ ایران است طبیعی است که بازیکنان بزرگی هم در این تیم عضو باشند. در یک تیم حرفه‌ای اکثر بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تمرین می‌کنند. من هم همانطور که گفتم به حاشیه‌ها توجهی ندارم و فقط به رفاقت سالم و جوانمردانه فکر می‌کنم و رقابتی که باعث رشد من و رقیبم شود که در نهایت تیم تقویت می‌شود.»

 

لازم به ذکر است با توجه به این که یحیی گل‌محمدی هم این مدافع را نپسندید بنابراین حضور او در پرسپولیس و این که می‌تواند مهره موثری برای سرخپوشان باشد یاخیر؛ برای هواداران و اهالی رسانه مهم است و هواداران هم روی عملکرد این بازیکن زوم می‌کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس ماریچ
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین