اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۷۳۲
بازیکن پیشین استقلال می گوید پورحیدری بر خلاف بسیاری بدون لقب برای موفقیت استقلال تلاش می کرد.
۲۰:۲۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید نامجو مطلق در گفت و گویی درباره درگذشت منصور پورحیدری گفت: فوت ایشان مطمئنا اتفاقی تلخ و سخت بود. ایشان برای من حکم پدر و استاد را داشت و در سال های زیادی که با او کار کردم جز محبت و خوبی ندیدم. ایشان در بُعد فنی و اخلاقی یک دانشگاه بود و در سال هایی که کنار او حضور داشتم مسائل اخلاقی و فنی زیادی یاد گرفتم.


وی ادامه داد: او یک جنتلمن واقعی و عاشق استقلال بود. در حالیکه موقعیت خوبی در تیم ملی داشت اما به خاطر استقلال این موقعیت را ترک کرد و واقعا لقب پدر برازنده ایشان است. هر زمان که استقلال به او نیاز داشت بی حاشیه به تیم آمد و هر زمان که او را نخواستند از تیم رفت. مطمئنا فردی مانند او در تاریخ تکرار نمی شود.


بازیکن پیشین استقلال درباره تغییر در مراسم اسطوره این باشگاه تصریح کرد: اگر مراسم در ورزشگاه شیرودی برگزار می شد برای مردم بهتر بود و فکر می کنم در ورزشگاه آزادی در یک روز غیر تعطیل مردم به دلیل دوری راه کار سختی برای حضور داشته باشند.


نامجو مطلق در پایان تصریح کرد: پورحیدری در هر شرایطی به استقلال کمک کرد و پست و مقام برای او ارزش نداشت. او با عصا کنار استقلال حضور داشت زیرا هیچ چیز برای او مهم تر از استقلال نبود. بر خلاف بسیاری بدون لقب تنها به فکر کمک به استقلال بود زیرا هیچ چیز از استقلال برای او مهم تر نبود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین