اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۶۶

والدس در منچستریونایتد می‌ماند

مدیر برنامه‌های دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ شایعه جدایی وی از این تیم انگلیسی و انتقالش به یک تیم ترکیه‌ای را تکذیب کرد.
۱۲:۰۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-در روزهای اخیر خبری مبنی بر علاقه‌مندی باشگاه آنتالیااسپور ترکیه برای جذب ویکتور والدس منتشر شد و حتی گولتکین گنچر، رئیس این باشگاه مدعی شد که تا جذب این دروازه‌بان 33 ساله فاصله اندکی باقی مانده است، اما مدیر برنامه‌های دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ چنین ادعایی را رد کرد.

گینس کارواخال در گفت‌و‌گو با روزنامه ورزشی «آس» اسپانیا گفت: یکسری افراد از ترکیه با من تماس‌هایی گرفتند تا بر سر انتقال والدس مذاکره کنند، اما باید بگویم با رئیس باشگاه آنتالیااسپور صحبتی نداشته‌ام. من اصلاً او را نمی‌شناسم. در ضمن برنامه‌ای هم برای صحبت کردن مجدد با آنها ندارم و والدس هم علاقه‌ای به رفتن به آنتالیااسپور ندارد.

والدس که فصل گذشته با قراردادی 18 ماهه به منچستریونایتد پیوست، هنوز یک سال دیگر از قراردادش با شیاطین سرخ باقی مانده است و طبق اظهارنظر گینس کارواخال قصد دارد این فصل هم در اولدترافورد بماند تا شاید با جدایی داوید دخه‌آ از جمع شیاطین سرخ، شانس راه یافتن به ترکیب اصلی را پیدا کند.

وی افزود: تنها آرزوی ویکتور ماندن در منچستریونایتد است و هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. دلیلی نمی‌بینیم که والدس بخواهد اولدترافورد را ترک کند. من‌یونایتد جزو یکی از دو یا سه تیم برتر جهان است. والدس فصل آینده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی منچستریونایتد خواهد جنگید و می‌خواهد تا جای ممکن به این تیم کمک کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین