اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۵۱۸
شرکت لی‌نینگ، باشگاه‌های پدیده، پارس جنوبی، مهرام، اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی و دبیر سازمان لیگ فوتسال درگذشت پیشکسوت استقلال را تسلیت گفتند.
۱۵:۱۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| قدرت‌الله شجاع و کمال کروک، نماینده شرکت لی‌نینگ در خاورمیانه به همراه عیسی براری نماینده ایرانی این شرکت که امسال اسپانسرینگ پوشاک استقلال به عهده این شرکت است، درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: منصور پورحیدری، مرد همیشه آبی و شناسنامه استقلال امروز به آسمان پرکشید و جامعه فوتبال ایران را سیاه‌پوش کرد. شرکت لی‌نینگ، اسپانسر باشگاه استقلال این مصیبت بزرگ را به جامعه فوتبال ایران و این باشگاه تسلیت می‌گوید.

کاظم سلیمانی، سرپرست دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور نیز در پیامی به شرح زیر این مصیبت را تسلیت گفت:

بی ادعا آمد و بی ادعا رفت...
انسانی فرهیخته ؛تلاشگر و مهربان و خالی از غرور از میان ما به دیار ابدی پیوست. مرگ پایان یک زندگی با خوشنامی نیست، منصور خان پورحیدری پیشکسوت ورزش بخصوص فوتبال از این جهان با نامی نیک رخت بر بست و ما را در غم از دست دادن این انسان بزرگ سوگوار نمود؛ الهی روحش قرین آمرزش باد و یادش همواره در قلبهایمان ماندگار از خداوندمتعال خواستارم به خانواده گرامی ایشان همسر بزرگوارشان و فرزندان عزیزشان صبر عنایت نماید. این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش بویژه ورزش فوتبال تسلیت می‌گویم.

اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی در پیامی درگذشت منصور پورحیدری ، پدر تیم استقلال را تسلیت گفتند.

در پیام اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی آمده است:
درگذشت منصور پورحیدری فردی که بخش بزرگی از تاریخ فوتبال کشور و باشگاه پرطرفدار استقلال به آن تعلق داشت برای همه ما خبری تاسف بار بود.
بدون شک یاد و خاطر وی همواره در قلب همه اهالی جامعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی زنده خواهد ماند.
امیدواریم تا با نمایش خوب در بازی حساس امشب، پیروزی مقابل تاهیتی را به روح پرفتوح وی تقدیم کنیم.

حسین خوش نظر سرپرست سابق سایپا و پیکان درگذشت منصور پورحیدری را به جامعه فوتبال و خانواده محترمش تسلیت گفت.


شرکت برهان مبین شرکت فروش بلیت الکترونیکی لیگ برتر نیز درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت و اعلام کرد: منصور پورحیدری از اسطوره های فوتبال ایران و باشگاه استقلال بود و درگذشت این مربی با اخلاق و پرافتخار را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گوییم.

پیام تسلیت باشگاه پدیده به مناسبت درگذشت پورحیدری

اعضای باشگاه فوتبال پدیده خراسان درگذشتمنصور پورحیدری سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهرانرا تسلیت گفتند.

اعضای تیم فوتبال پدیده خراسان با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت منصور پورحیدری به جامعه ورزش و فوتبال با خانواده مرحوم پورحیدری ابراز همد‌ردی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«باور این موضوع که منصور پورحیدری دیگر در بین ما نیست، سخت و دشوار است. اعضای باشگاه فوتبال پدیده خراسان در غم از دست دادن پیشکسوت دلسوز و تکرار نشدنی فوتبال و باشگاه استقلال تهرانهمچون تمام جامعه ورزش، متاثر و غمگین است.

اعضای باشگاه فوتبال پدیده خراسان ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم مرحوم پورحیدری، جامعه فوتبال و باشگاه استقلال و هواداران پرشور این باشگاه، از درگاه خداوند متعال برای مرحوم پورحیدری طلب مغفرت و برای خانواده و بازماندگان محترم او صبر جمیل مسئلت دارند.

اعضای باشگاه فوتبال پدیده خراسان

باشگاه پارس جنوبی نیز درگذشت پورحیدری را تسلیت گفت. مسئولان باشگاه پارس جنوبی در دیدار با سپاهان در جام حذفی قصد داشتند از بازوبند مشکی استفاده کنند که به خاطر محدودیت‌‌های ممکن این اتفاق نیفتاد.

باشگاه مهرام نیز در پیامی این مصیبت را تسلیت گفت:

منصور پورحیدری سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران در سن 71 سالگی درگذشت.
وی مدتی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان ایران مهر تهران بستری شد اما مراحل درمان وی مثمرثمر واقع نشد.
این ضایعه دردناک را به خانواده محترم پورحیدری، جامعه ورزش و فوتبال ایران به خصوص باشگاه استقلال تسلیت عرض می‌کند.


جاى منصور خان به این زودى ها پر نخواهد شد!
سرمربى تیم فوتبال ماشین سازى تبریز گفت: جاى خالى منصور خان پور حیدرى به این زودى ها پر نخواهد شد.

رسول خطیبى با اعلام این مطلب افزود: بسیارى از بازیکنان و مربیانى که سابقه همکارى با این مرد فقید را داشتند به متانت ، دانش و اخلاق والاى منصورخان پورحیدرى اذعان دارند و امروز به جرأت مى توان گفت فوتبال ایران یکى از متشخص ترین ، پرافتخارترین و تکرار ناشدنى ترین مردان و سرمایه هاى خود را از دست داد.
خطیبى همچنین با تأکید بر این که درگذشت مرحوم پورحیدرى یکى از تلخ ترین اتفاقات تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران به شمار مى رود افزود: مرحوم پورحیدرى یکى از ماندگارترین و محبوب ترین چهره هاى تاریخ فوتبال ایران بود.
وى در خاتمه این ضایعه تلخ را به اهالى فوتبال و خانواده مرحوم پورحیدرى تسلیت گفت.


انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری