اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۴۰۹

ضعیف ترین شماره 7 استقلال

شاید یكی از شیرین‌ترین روزهای تابستان95 برای هواداران استقلال، روزی بود كه بختیار رحمانی بعد از سال‌ها انتظار دوجانبه به جمع آبی‌ها پیوست...
۱۷:۵۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| شاید یكی از شیرین‌ترین روزهای تابستان95 برای هواداران استقلال، روزی بود كه بختیار رحمانی بعد از سال‌ها انتظار دوجانبه به جمع آبی‌ها پیوست. استقلالی‌ها حسابی از این قضیه ذوق‌زده بودند؛ آن‌قدر كه رحمتی به سرعت عكس خودش را با او منتشر كرد و البته مسئولان باشگاه هم شماره هفت فرهاد مجیدی را در اختیارش قرار دادند. با این وجود هرچقدركه از فصل می‌گذرد، بختیار بیشتر از قبل هواداران را ناامید می‌كند. نمایش‌های محو و خنثی در زمین و البته یك مورد اعتراض شدید به تعویض، باعث شده خیلی‌ها در پایان ثلث اول لیگ از او قطع امید كنند. رحمانی كه در مسابقه با مس‌كرمان هم راه به جایی نبرد، شریك بدترین دقایق از ضعیف‌ترین بازی فصل استقلال بود و قبل از دقیقه60 از زمین بیرون رفت!

  آمار اسفبار
شاید خیلی از استقلالی‌ها فكر می‌كردند 10هفته كه از لیگ بگذرد، بختیار به عنوان یكی از بهترین بازیكنان لیگ مطرح شده و جای خودش را هم در تیم ملی تثبیت كرده است. با این وجود فعلا همه چیز درست برعكس پیش رفته است. اگر قرار باشد سیستم نمره‌دهی برنامه نود را ملاك قرار بدهیم، به یك نتیجه جالب در مورد رحمانی خواهیم رسید؛ اینكه او در حال حاضر هفتمین بازیكن ضعیف كل لیگ برتر به شمار می‌رود و فعلا روی پله191 قرار گرفته است! در این فهرست صرفا آن دسته از بازیكنانی گنجانده شده‌اند كه بیش از نیمی از دقایق را برای تیم‌هایشان بازی كرده‌اند. بنابراین فعلا 197بازیكن رتبه‌بندی شده‌اند كه بختیار درست به اندازه شماره پیراهنش از قعر جدول فاصله دارد!
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین