اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۳۲۸

لطف پرسپولیسی ها را فراموش نمی کنم / دوست دارم سروش رفیعی به تیم ما بیاید

مهاجم فولاد خوزستان گفت: «سروش قبلا بازیکن فولاد بوده و مطمئنم که آنقدر عاقل است که بهترین تصمیم را برای آینده اش بگیرد.»
۱۰:۲۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| ساسان انصاری در رابطه با اتفاقاتی که در طول این فصل برایش رخ داده از جمله جدایی اش از پرسپولیس، پیوستنش به فولاد و قرار گرفتنش در میان پنج بازیکن برتر 10 هفته ابتدایی صحبت هایی را مطرح کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

 

 

* هدف مان در جام حذفی قهرمانی است

انصاری در ابتدا با اشاره به بازی فردای فولاد خوزستان مقابل فولاد یزد در جام حذفی اظهار داشت: «جام حذفی را کاملا جدی گرفتیم و امروز هم بازی سختی در یزد داریم. با تمام قوا به میدان می رویم چون هدف مان قهرمانی در جام حذفی است. می توانیم از این طریق سهمیه آسیایی را به دست آوریم. دیدیم که در دور قبلی چند تیم لیگ برتری توسط تیم های دسته پایین تر حذف شدند و به خاطر همین حواسمان جمع است که این اتفاق برای ما تکرار نشود.»

 

 

* نمی دانم چرا همه فقط مرا می بینند

وی درباره درخشش خود رد چند هفته اخیر در ترکیب فولاد خوزستان عنوان کرد: «همه این روزها فقط می گویند ساسان انصاری اما من باید بگویم اگر درخششی هم بوده ثمره یک کار تیمی است. تمام بازیکنان زحمت می کشند تا توپ به گل تبدیل شود. در واقع اگر پاس گلی نباشد گلی هم به ثمر نمی رسد. شاید من بیشتر در چشم بودم و به خاطر همین همه می گویند ساسان انصاری باعث موفقیت فولاد بوده است. با این حال تلاش می کنیم به روند خوب خود ادامه داده و فرقی هم نمی کند چه کسی برای فولاد گل بزند.»

 

 

* تحول فولاد به خاطر من نیست

مهاجم فولاد خوزستان درباره اینکه بعد از حضور او در این تیم نتایج فولاد متحول شده تصریح کرد: «اگر در تمرینات ما حاضر شوید می بینید که بازیکنان فولاد چقدر باانگیزه هستند و چه تیم یکدلی داریم. بازی های اخیر ما نشان داده که کیفیت همه بازیکنان بالاست و روی کارهای تاکتیکی به گل می رسیم. اگر نتایج فولاد در هفته های اخیر خوب بوده فقط به خاطر من نیست. در هفته های اول به دلیل تغییرات زیادی که در کادر فنی و در میان بازیکنان وجود داشت فولاد خوب نتیجه نمی گرفت اما حالا به ثبات رسیده و به دنبال جایگاه های بالاتر است.»

 

 

* با نظر سعداوی فوروارد بازی می کنم

انصاری درباره تغییر پستش بعد از بازگشت دوباره به فولاد بیان داشت: «من پارسال در فولاد در پست هافبک وسط بازی می کردم اما امسال با نظر سعداوی یک خط جلوتر آمدم و فوروارد بازی می کنم. برای من فرقی نمی کند که هافبک باشم یا مهاجم. مهم موفقیت تیم است. به هر حال کادر فنی این طور صلاح دیده که من یک خط جلوتر بروم و من هم کاملا در این پست راحتم. در مدتی که در پرسپولیس هم بودم در پست های مختلف بازی کردم و در فولاد هم شرایطم همین طور است.»

 

 

* انگیزه ام دو برابر شد

هافبک فولاد خوزستان درباره انتخابش به عنوان یکی از پنج بازیکن برتر 10 هفته ابتدایی لیگ و قرار گرفتنش در جایگاه سوم نظرسنجی برنامه 90 خاطرنشان کرد: «این که بعد از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در رده سوم قرار گرفتم برایم افتخار بزرگی است. این نظرسنجی انگیزه بازیکنان را زیاد می کند. من بیننده پروپاقرص برنامه 90 هستم و این برنامه را به خاطرهمین نظرسنجی ها خیلی دوست دارم. مطمئنا با انتخابی که مردم داشتند انگیزه ام دو برابر شد.»

 

 

* روی شریفات خطا شد

هافبک فولاد خوزستان در واکنش به شایعه کم کاری اسماعیل شریفات مقابل تیم سابقش استقلال تصریح کرد: «نیاز به توضیح من نیست. هر کسی که آن بازی را به صورت کامل دیده باشد متوجه می شود که شریفات تا زمانی که در زمین بود تمام تلاشش را انجام داد. حتی در آن صحنه ای که اسماعیل نتوانست دروازه خالی را گل کند صد در صد خطای پنالتی رخ داد که داور ندید. شاید هر بازیکن دیگر بود اصلا نمی توانست آن ضربه سر را بزند. این وصله ها به شریفات نمی چسبد چون می دانم که او با تمام توانش برای تیم زحمت می کشد.»

 

 

* مطمئنم کی روش مرا می بیند

وی در پاسخ به این سوال که انتظار دارد با شرایط فعلی به تیم ملی دعوت شود اذعان داشت: «نمی توانم بگویم انتظار دارم. من آرزوی این را دارم تا پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تمام تلاش خود را انجام خواهم داد و اگر قسمت باشد و کی روش صلاح بداند این اتفاق رخ می دهد. مطمئنا هیچ کسی به خوبی کی روش صلاح تیم ملی را نمی داند و من هم توسط سرمربی تیم ملی دیده می شوم. امیدوارم خیلی زود به تیم ملی برسم.»

 

 

* لطف پرسپولیسی ها را فراموش نمی کنم

انصاری که بعد از چند هفته نیمکت نشینی در پرسپولیس از این تیم جدا شد درباره حمایت هواداران پرسپولیس از خودش و همچنین حسرت خوردن آنها بابت جدایی این بازیکن گفت: «از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم چون در این مدت که از این تیم جدا شدم لطف زیادی به من داشتند. آنها واقعا با معرفت هستند. با اینکه من تعداد روزهای کمی در پرسپولیس حضور داشتم اما هنوز هم پیام های محبت آمیز آنها را دریافت می کنم.»

 

 

* دیگر درباره پرسپولیس حرف نمی زنم

وی در پاسخ به این سوال که قصد ندارد از دلایل اصلی جدایی اش از پرسپولیس و چگونگی آن صحبت کند تصریح کرد: «من بازیکن فولاد هستم و باید تمرکزم روی موفقیت این تیم باشد. دیگر نمی خواهم به گذشته برگردم و درباره پرسپولیس صحبت کنم. من در زمان حال زندگی می کنم که پیراهن فولاد بر تنم است.»

 

 

* انگیزه ویژه ای مقابل استقلال نداشتم

هافبک فولاد خوزستان درباره اینکه گفته می شود در بازی مقابل استقلال انگیزه خاصی دارد و برای همین موفق به گلزنی شد گفت: «اصلا این طور نیست. انگیزه من در این بازی هم مثل سایر مسابقات بود. چون این بازی هم مثل همه دیدارهای دیگر فقط سه امتیاز داشت. خودم را وارد چنین مسائلی نمی کنم و مطمئن باشید در تمام بازی ها به دنبال موفقیت تیمم هستم.»

 

 

* فولاد به بالای جدول می رسد

انصاری درباره اینکه هدف فولاد در ادامه فصل قرار گرفتن در کدام رتبه است گفت: «همان طور که در هفته های اخیر دیدید تماشاگران از بازی فولاد لذت می برند. اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و امتیازات را جمع کنیم به رده های بالای جدول می رسیم. البته جا دارد که از هواداران مان تشکر کنم که واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و انرژی مثبت از روی سکوها برای ما می فرستند.»

 

 

* دوست دارم سروش هم به فولاد بیاید

وی در پایان درباره اینکه به سروش رفیعی که دوست و همبازی خودش محسوب می شود توصیه ای برای حضور در فولاد انجام داده بیان کرد: «هر کسی برای خودش تصمیم می گیرد. من از تصمیم سروش برای ادامه فصل خبر ندارم. فقط امیدوارم که او در فوتبالش موفق باشد. به او هم توصیه می کنم به تیمی برود که دلش آنجاست و فکر می کند موفق می شود. قطعا هر تیمی دوست دارد سروش رفیعی را در اختیار داشته باشد. او یک وزنه بزرگ برای هر تیم محسوب می شود و فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست که بخواهد رفیعی را جذب کند. سروش قبلا بازیکن فولاد بوده و مطمئنم که آنقدر عاقل است که بهترین تصمیم را برای آینده اش بگیرد.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین