اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۳۲
به خاطر کمالوند و خانواده‌ام به گسترش فولاد رفتم

کیانی: وقتی باشگاه تراکتورسازی مرا نمی‌خواهد باید رضایت‌نامه‌ام را بدهد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته تأکید کرد به خاطر فراز کمالوند و خانواده‌اش تصمیم به حضور در تیم گسترش فولاد گرفته است.
۱۴:۵۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-مهدی کیانی در خصوص مذاکراتش با گسترش فولاد تبریز گفت: بعد از مذاکراتی که با این باشگاه داشتم، در نهایت به توافق رسیدیم، اما هنوز قراردادی امضا نشده است. برای حضور در گسترش فولاد تبریز قرار شد ابتدا رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه تراکتورسازی بگیریم و مسئولان گسترش هم بر این کار تأکید کردند.

وی با اعلام اینکه برای پیگیری کارهای اداری‌اش در تبریز است، خاطر نشان کرد: وقتی باشگاه تراکتورسازی مرا در لیست مازاد خود گذاشته است، پس باید رضایت‌نامه‌ام را بدهد. من باید روی تمریناتم تمرکز کنم و امیدوارم برای دریافت رضایت‌نامه و مسائلی از این دست اذیت نشوم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته که هفته گذشته از اختلاف مالی با گسترش خبر داده بود در این خصوص تأکید کرد: در مورد این مسائل دیگر مشکلی وجود ندارد. من به خاطر شرایط خانوادگی‌ام و همچنین فراز کمالوند گسترش فولاد را انتخاب کردم و دوست نداشتم از تبریز خارج شوم. خدا را شکر که شرایط برای ماندنم در تبریز فراهم شد و امیدوارم هر چه زودتر قراردادم را هم امضا کنم.

کیانی در مورد اینکه برخی معتقدند گسترش فولاد شعبه دوم تراکتورسازی است، گفت:‌ بازیکنانی که در تیم‌های تبریزی بازی می‌کنند، دوست ندارند این شهر را ترک کنند. به هر حال گسترش تیم باامکاناتی است و چیزی کم ندارد، به همین خاطر بازیکنان این تیم را انتخاب می‌کنند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین