اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۷۴

علی کریمی با دینامو به اسپانیا رفت +عکس

علی کریمی بازیکن تیم دیناموزاگرب این تیم را در سفر به اسپانیا برای دیدار با سویا همراهی کرده است.
۱۹:۵۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه ‌شب میهمان سویا از اسپانیاست. این مسابقه از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران در گروه H این رقابت‌ها برگزار می‌شود. در این گروه یوونتوس به دلیل تفاضل گل بهتر و هم امتیاز با سویا صدرنشین است و دینامو زاگرب پایین‌تر از لیون در قعر جدول رده‌بندی جای دارد.


هفته گذشته تیم سویا در کشور کرواسی میهمان دیناموزاگرب بود و موفق شد این تیم را با یک گل از پیش رو بردارد. دینامو از سه بازی گذشته خود موفق به کسب امتیاز نشده و بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات گروه H حضور دارد.


به فاصله یک روز مانده به این مسابقه، علی کریمی با انتشار تصویری از خودش در اینستاگرام از همراهی قهرمان لیگ کرواسی در سفر به اسپانیا خبر داد.


علی کریمی بازیکن سابق تیم سپاهان در ماه های اخیر کمتر برای تیم دیناموزاگرب به میدان رفته و باید دید در این دیدار حساس شانس حضور در میدان را پیدا می کند یا خیر. با توجه به قدرت دو تیم سویا و یوونتوس و نتایج این دو تیم، دینامو در این دیدار به دنبال کسب امتیاز خواهد بود تا فاصله بیشتری با لیون پیدا نکند و امیدوار به صعود به عنوان تیم سوم به لیگ اروپا باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین