اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۹۹۹

هشت‌پا پرسپولیس دوباره اوج گرفت+عکس

هشت‌پا پرسپولیس دوباره اوج گرفت+عکس
دروازه‌بان مس رفسنجان روز درخشانی را مقابل سپاهان پشت سر گذاشت و مانع از برتری شاگردان مورایس شد.
۱۳:۲۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

سپاهان برای حفظ رتبه سوم جدول و زنده نگه داشتن شانس نایب قهرمانی فقط به دنبال کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان بود و نمی‌خواست بدون برد به اصفهان برگردد، اما حامد لک با نمایش استثنایی و سیوهای ناباورانه کاری کرد تا این اتفاق نیفتاد و جایگاه سومی جدول هم برای آنها به خطر بیفتد.

حامد لک که همیشه در تقابل با سپاهان نمایش درخشانی داشته و همراه با تیم‌های مختلف در این بازی خاص عملکرد موثری ارائه داده، دیروز هم در جدال با شاگردان ژوزه مورایس فوق‌العاده کار کرد و توانست با سیوهای عجیب دروازه تیمش را نجات بدهد و نگذارد مس رفسنجان با شکست این بازی را تمام کند.

دروازه‌بان مس رفسنجان با وجود احساس مصدومیت و درد به دلیل برخورد با کاوه رضایی در دومین دقیقه بازی، تا پایان مسابقه عملکرد درخشانی داشت و در دقیقه ۳۳ شوت روی پای رضا اسدی را به شکل ناباورانه و دیدنی مهار کرد و در ریباند هم ضربه کاوه رضایی را در اختیار گرفت تا یکی از بهترین سیوهای فصل را ثبت کند.

حامد لک در ادامه هم با خروج‌ها و بازی‌سازی از عقب زمین عملکرد درخشانی داشت و در دقیقه ۶۵ هم یک سیو فوق‌العاده دیگر در موقعیت تک به تک ثبت کرد و بازهم رضا اسدی را ناکام گذاشت.

دروازه‌بان بلند قامت مس رفسنجان که همیشه در موقعیت‌های تک به تک عالی کار می‌کند، دیروز هم با باز کردن دست و پای خود که مشابه آن را بارها در پرسپولیس دیده بودیم، ضربه رضا اسدی را گرفت تا سپاهان نتواند سه امتیاز این بازی را بگیرد و خیال خود را برای تثبیت رتبه سومی در هفته‌های باقی‌مانده راحت کند.

 

عکس| هشت‌پا پرسپولیس دوباره اوج گرفت

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین