اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۹۵۰

بادامکی: حکم انضباطی استقلال شبهه‌برانگیز است

بادامکی: حکم انضباطی استقلال شبهه‌برانگیز است
معاون باشگاه پرسپولیس حکم کمیته انضباطی در مورد دیدار استقلال - ذوب‌آهن را شبهه‌برانگیز دانست.
۲۱:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

حسین بادامکی بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: باید به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تبریک بگویم، چرا که خیلی زحمت کشیدند، هر چند ما می‌توانستیم در این بازی خیلی راحت‌تر برنده شویم. یک مقداری خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم. جا دارد دوباره از اعضای تیم تشکر کنیم. مهم سه امتیاز بود که امروز به دست آمد. امیدواریم در بازی‌های آینده هم به همین شکل پیش برود.

وی درباره  هدر رفتن موقعیت‌ گل‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس مقابل هوادار، تصریح کرد: گفتم که موقعیت زیاد داشتیم. فوتبال در هفته‌های آخر حساسیت زیادی دارد و شاید همین موضوع باعث می‌شود در لحظه آخر بازیکنان نتوانند تصمیم درست را بگیرند، ولی این امکان وجود داشت که  در نیمه اول کار را تمام کنیم. در کل جذابیت فوتبال به همین مسائل است. امیدوارم در بازی‌های بعدی این فرصت‌های گلزنی را راحت از دست ندهیم.

«بعد از صدور حکم محرومیت تعلیقی امید حامدی‌فر بازیکن استقلال، بعضی از پرسپولیسی‌ها نسبت به این موضوع اعتراض داشتند که چون استقلال بازیکن کم دارد چنین حکمی برای آنها صادر شده است تا به آبی‌پوشان در آستانه دیدار مقابل فولاد کمک شود.»، معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع خاطر نشان کرد: این حکمی که کمیته انضباطی قبل از بازی ما صادر کرد یک مقداری شبهه‌برانگیز است. شاید یک مقداری ذهن هواداران به خصوص هوادار پرسپولیس را همین نکته‌ای که شما گفتید، درگیر می‌کند. با توجه به شناختی که از آقای حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) دارم فکر می‌کنم تلاش ایشان آن است که بهترین حکم‌ها را صادر کند، ولی امروز این حکم، مقداری فکر ما را هم مشغول کرد. شاید اگر استقلال 2 بازیکن محروم نداشت حکم دیگری برای این تیم در نظر می‌گرفتند.

وی ادامه داد: آن حرکت توسط بازیکن هر تیمی انجام می‌شد شاید دو یا سه جلسه بازیکن مذکور محروم می‌شد تا حکم نهایی صادر شود، اما در مورد استقلال چنین اتفاقی نیفتاد و حکم تعلیقی دادند و به جای او مربی تیم استقلال را دو جلسه محروم کردند! خودم به شخصه دوست ندارم ذهنیت منفی نسبت به این حکم داشته باشم، اما ناخودآگاه ذهن ما به این طرف می‌رود.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا بروز حواشی توسط تیم‌های بالانشین و قعرنشین لیگ در هفته‌های پایانی، باعث مخدوش شدن چهره این رقابت‌ها نشده است؟»،، تصریح کرد: من هم موافق هستم، ولی باید یک مقداری یا یک جوری تصمیم‌گیرندگان فوتبال  تصمیم بگیرند که کمترین شبهه را برای من هوادار، مربی و ...ایجاد شود. متوجه هستید؟ نوع چینش داوری، برخوردهایی که با تیم‌ها از نظر جرایم انضباطی صورت می‌گیرد و ... . من فکر می‌کنم این موضوع باعث می‌شود تمرکز تیم‌ها  آنطوری که باید روی تیم خودشان نباشد. برای اینکه بخواهند حق خودشان را بگیرند، باید  صحبت کنند. به هر حال پرسپولیس تیم پرهواداری است و آنها انتظار دارند که از حق تیم دفاع کنیم و اجازه ندهیم حق تیم پایمال شود. این مسئله مسئولیت ما را سنگین می‌کند مخصوصاً در این دو یا سه هفته پایانی که حتی گل دریافتی و زده تیم روی سرنوشت قهرمانی تأثیرگذار است خدای ناکرده حق تیم ما ضایع نشود. قبلاً هم گفتم امیدوارم تصمیمی که می‌گیریم عادلانه باشد و ضربه‌ای به تیم‌ها وارد نشود.

بادامکی راجع به اینکه آیا برای بازی‌های باقیمانده در مورد بکارگیری کمک داور ویدیویی صحبتی نشده است، گفت: نه، هیچ صحبتی نشده است و امیدوارم برای فصل بعد این تکنولوژی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین