اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۸۴۷

رشیدی: کار استقلال سخت‌تر شده اما شانس قهرمانی‌اش بیشتر است

رشیدی: کار استقلال سخت‌تر شده اما شانس قهرمانی‌اش بیشتر است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد شانس قهرمانی شاگردان جواد نکونام بیشتر از رقیب سنتی‌شان است.
۱۴:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|
منصور رشیدی درباره شرایط استقلال در آستانه بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گفت: هفته‌های پایانی است و تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی دارند. بازی‌ها برای دو تیم بالای جدول خیلی حساس است و بازی آسانی وجود ندارد. مسابقات استقلال و پرسپولیس سخت است و همین که سه امتیاز را بگیرند شاهکار کرده‌اند. نقص‌هایی در خط دفاعی استقلال وجود دارد که باید برطرف شده و هماهنگی‌ها بیشتر شود. در نیمه اول بازی با ذوب‌آهن، نمایش خوبی از استقلال ندیدیم ولی نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد و به دو گل رسیدند. روی گل اول ذوب‌آهن، گویا وزنه به مدافعان استقلال بسته شده بود و سنگین حرکت می‌کردند.

وی افزود: فولاد برای نیفتادن می‌جنگد و عبدالله ویسی قول داده که تیمش را حفظ کند. به عنوان یک تیم خوزستانی امیدوارم این تیم در لیگ بماند ولی بازی سختی برابر استقلال دارند. استقلال هم دیدار ساده‌ای ندارد. استقلال نتوانست بازیکنانی که نیاز داشت را بگیرد و امروز مشکلاتش بیشتر شده است. کوین یامگا برای استقلال مثل یک ستون بود و مهدی مهدی‌پور هم در میانه زمین جنگنده بازی می‌کرد. نبود این دو بازیکن کار را سخت کرده بود و حالا غیبت روزبه چشمی و صالح حردانی کار را دشوارتر کرده است. امیدوارم رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان شرایط بازی کردن را پیدا کرده باشند و به تیم کمک کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شانس قهرمانی استقلال بیشتر از پرسپولیس است چون یک امتیاز بیشتر دارد. هر تیمی کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد همه چیز را از دست می‌دهد. بازیکنان استقلال با مالکیت هلدینگ خلیج فارس نباید دغدغه داشته باشند. این تیم کمبود بازیکن دارد ولی می‌تواند از بازیکنان جوان استفاده کند، بازیکنانی که دونده باشند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال فوتبال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین