اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۷۳۸

شریعتی: برای مدال به المپیک می‌روم/ بعید است لوپز ببازد

شریعتی: برای مدال به المپیک می‌روم  بعید است لوپز ببازد
عضو تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان که در ۳۵ سالگی المپیک ۲۰۲۴ را تجربه خواهد کرد گفت در سنی نیست که صرفاً در المپیک شرکت کند و برای مدال به پاریس خواهد رفت.
۱۵:۳۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|
صباح شریعتی درباره کسب سهمیه المپیک در آخرین گزینشی عنوان کرد: به دلیل مصدومیت نتوانستم در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کنم، بعد از آنهم چند بار استارت زدم، اما دوباره بد آوردم. بکا کاندلاکی به جای من برای کسب سهمیه به گزینشی قاره‌ای رفت و نتوانست سهمیه بگیرد.

این کشتی‌گیر که مدال برنز المپیک را در کارنامه دارد، درباره اینکه در این فرصت کم تا المپیک به این سطح از آمادگی خواهد رسید که به مدال فکر کند، گفت: حدوداً سه ماه فرصت دارم و چند اردوی خارج از آذربایجان هم خواهیم داشت. من جوان نیستم که فقط در المپیک شرکت کنم و دنبال مدال هستم.

وی که در 35 سالگی موفق به کسب سهمیه المپیک شده است، ادامه داد: کشتی گرفتن در این سن، سختی‌های خودش را دارد و مهمترینِ آنهم مسئله آسیب‌دیدگی است.

کشتی‌گیر ایرانی الاصل آذربایجان در پاسخ به این سوال که آیا المپیک آخرین میدان اوست، گفت: احتمالاً همین‌طور است.

شریعتی که سابقه مبارزه با کشتی‌گیران کشورمان را در مسابقات مختلف دارد، درباره نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک 2024 گفت: امین میرزازاده پهلوان است و با شرایط سنی و فنی‌اش شانس کسب مدال المپیک را دارد.

شریعتی که از دوستان میخایین لوپز کشتی‌گیر سرشناس کوبایی است درباره شانس طلایی شدن این غول کوبایی در پاریس نیز عنوان کرد: او را در اردوی زاگرب دیدم، با آن سطح از آمادگی بعید می‌دانم کسی بتواند او را شکست دهد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی فرنگی کشتی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین