اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۶۱۲

کورس نفس‌گیر استقلال و پرسپولیس در صدر/ روی کاکل خارجی‌ها +عکس

کورس نفس‌گیر استقلال و پرسپولیس در صدر  روی کاکل خارجی‌ها +عکس
نگاهی به اسامی گلزنان دو تیم پرسپولیس و استقلال در قائمشهر و تهران واقعیت مهمی را برای علاقمندان به این دو تیم مشخص می‌کند.
۱۴:۱۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

تیم پرسپولیس در شرایطی موفق شد در شهر قائمشهر ۱۰ نفره نساجی را شکست بدهد که استون اورونوف در دقایق ۶ و ۶۹ دو بار دروازه حریف را باز کرد تا یک تنه سه امتیاز حساس بیرون از خانه را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

نقش اورونوف در هفته‌های گذشته - به ویژه در نیم فصل دوم که پرسپولیس پیوست - از سوی همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس غیر قابل انکار توصیف شده و همچنان به نظر می‌رسد این بازیکن نقش مهمی در کسب جایگاه پایان فصل پرسپولیس خواهد داشت.

اما خارجی‌های استقلال هم در تهران به فریاد جواد نکونام رسیدند. در شرایطی که استقلال نیز همچون پرسپولیس در شرایط سختی مقابل ذوب آهن از مهمان خود عقب افتاده بود جلال الدین ماشاری‌پوف در دقیقه ۶۴ و گوستاوو بلانکو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده پایان بازی، دوبار دروازه محسن فروزان را باز کردند تا استقلال نیز همچنان در صدر جدول و در کورس قهرمانی پیشتاز باقی بماند.

از این جمع سه نفره دو بازیکن در نیم فصل به سرخابی‌ها پیوستند که دو بازیکن ازبکستانی بودند و بلانکو در ابتدای فصل با شرایط سختی جذب استقلال شد. اما حالا این سه بار اصلی خط حمله پرسپولیس و استقلال در هفته‌های اخیر را به دوش می‌کشند و به نظر می‌رسد در چهار دیدار پایانی نیز همچنان جزو نقش آفرینان اصلی در دیدارهای باقیمانده خواهند بود.

کورس نفس‌گیر استقلال و پرسپولیس در صدر/ روی کاکل خارجی‌ها +عکسصفحه سه بازیکن استقلال و پرسپولیس در ترانسفرمارکت و تاریخ پایان قراردادشان

یادآور می‌شود؛ هر سه این بازیکنان تا پایان فصل آینده لیگ برتر با پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند. طبق آنچه در صفحه ترانسفر مارکت این بازیکنان مشخص شده اورونوف، ماشاریپوف و بلانکو تا نهم تیرماه سال ۱۴۰۴ با تیم‌های پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند و از این حیث خیال هواداران این دو تیم بابت این موضوع که آیا باز هم در پایان فصل شاهد جدایی تلخ خارجی های محبوب شان خواهند بود یا نه راحت است.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین