اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۶۰۴

مربی استقلالی به وعده‌اش عمل نکرد و به پرسپولیس باخت!

مربی استقلالی به وعده‌اش عمل نکرد و به پرسپولیس باخت!
مربی نساجی برخلاف وعده‌اش نتوانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد و حالا باید دید ساکت الهامی مقابل پرسپولیس، آبی‌ها را خوشحال خواهد کرد؟
۱۴:۱۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

پرسپولیس و نساجی درحالی در قائمشهر به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار داشت و نساجی هم برای فرار از منطقه سقوط از این بازی مهم امتیاز می‌خواست. شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال که البته سابقه بازی برای پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، در حال حاضر یکی از اعضای کادرفنی نساجی است. بیانی قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در مصاحبه ای وعده داد که تیمش از پرسپولیس امتیاز خواهد گرفت و ابراز امیدواری کرد با متوقف کردن پرسپولیس، قهرمانی را به تیم محبوبش استقلال هدیه خواهد داد. با این حال شرایط آنطور که شاهرخ بیانی و البته استقلالی‌ها می‌خواستند پیش نرفت و پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن، با درخشش فوق ستاره ای به نام اورونوف موفق شد نساجی را شکست دهد و همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

از طرفی دیگر نساجی هم با شکست پرسپولیس شرایطش سخت شد و حالا بازی‌های باقی مانده این تیم تا پایان فصل از اهمییت فوق العاده ای برخوردار است. نساجی این هفته یک بازی ۶ امتیازی در اهواز با استقلال خوزستان دارد و هفته آینده هم در قائمشهر میزبان استقلال است. تیم محبوب شمال کشور نتوانست برخلاف وعده مربی استقلالی خود پرسپولیس را متوقف کند. با این حال حالا نساجی برای بقا باید از استقلال امتیاز بگیرد. شاهرخ بیانی و البته ساکت الهامی که او هم یک استقلالی است و سابقه کار در این تیم را دارد، هفته آینده دیدار سختی با استقلال دارند و برای زنده ماندن و البته فرار از سقوط مجبورند از صدرنشین فعلی لیگ برتر و تیم محبوبشان امتیاز بگیرند. امتیازی که اگر توسط نساجی از استقلال گرفته شود کمک بزرگی به پرسپولیس در راه قهرمانی خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین