اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۴۹۳

کپی پیست در قائم‌شهر؛ گلرهای نساجی و پرسپولیس مثل هم اشتباه کردند!

کپی پیست در قائم‌شهر؛ گلرهای نساجی و پرسپولیس مثل هم اشتباه کردند!
هر دو گل ابتدایی بازی نساجی پرسپولیس به شکلی عجیب شبیه و کپی یکدیگر بود!
۱۶:۵۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

در هفته بیست و ششم اولین بازی حساس و مهم تقابل نساجی با پرسپولیس در وطنی قائمشهر بود. یک بازی که برای خود دو تیم و رقبایشان در بالا و پایین جدول اهمیت بسیاری داشت. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی با استقلال باید پیروز می‌شد و نساجی هم در جنگ بقا در انتهای جدول به این سه امتیاز خانگی نیاز مبرم داشت.

این بازی با یک گل زود هنگام همراه بود. نیمه اول با همین یک گل به سود مهمان به پایان رسید در شروع نیمه دوم که جای تیم‌ها در زمین عوض شد، به شکلی کاملاً عجیب و غیرمنتظره گل تیم نساجی عیناً با شرایط یکسان به ثمر رسید.

دو گل روی یک دروازه، از دو تیم، هر دو از یک منطقه زمین، هر دو با شلیک پای راست و هر دو زمینی به گوشه سمت راست دروازه‌بان که تنها در نوع واکنش دوگلر تفاوت داشت.

لوان پولی سنگربان نساجی و علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس، هر دو از بهترین‌های این فصل و تیم‌هایشان هستند اما به شکلی عجیب روی این دو گل مقصر بودند. با این تفاوت که بیرانوند ایستاد و تماشا کرد ولی پولی سعی در مهار توپ داشت که به شکلی عجیب توپ از زیر دستش سر خورد و به تور چسبید!

جالب اینکه هر دو سنگربان در بازیهای اخیر کلین شیت کرده و دنبال بهبود رکورد خود بودند. آنها قبل و بعد این صحنه هم مثل همیشه نمایشی قابل قبول داشتند اما ثابت شد که بهترین‌ها هم اشتباه می‌کنند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین