اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

پایان بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایان بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاملات بازار سهام امروز در حالی بسته شد که تمامی شاخص‌های بورس در طرف منفی نوسان ایستادند. این موضوع سبب شد تا ارزش پرتفوی سهامداران بورس همچنان نزولی باشد.
۱۶:۰۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

معاملات بورس امروز به نحوی رقم خورد که شاخص کل در جهت کندل روز معاملاتی گذشته خود رفتار کرد. به طوری که در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش هفت هزار و 648 واحدی که معادل 0.34 درصد این شاخص است، روبه‌رو شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 231 هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز کاهش یافته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز دو هزار و 760 واحد که معادل 0.37 درصد این شاخص است کاهش ارتفاع داد و به سطح 741 هزار واحد رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را 6.5 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم) را دو هزار و 958 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

18

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، مانند روز گذشته، امروز هم منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 147 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. گفتنی‌ست تا لحظه تنظیم این گزارش، حدود 160 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.  

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز سه سهم دامین، توسن و کماسه بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های ذوب، شستا و وبملت به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

فگستر با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، ثفارس نیز با افت هفت درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های توسن، دامین و غفارس تعلق گرفت. همچنین در جریان معاملات امروز سهم‌های لابسا، وتوسم و وامید ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که پول هوشمند از نمادهای خساپا، خودرو و نوری خارج شده است.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های وامید، دامین و وتوسم رقم خورد. همچنین فایرا در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد ولتجار بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین