اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۴۵۹

دغدغه‌های شیرین مالکان جدید باشگاه؛ استقلال دوباره همان تیم کهکشانی می‌شود؟

دغدغه‌های شیرین مالکان جدید باشگاه؛ استقلال دوباره همان تیم کهکشانی می‌شود؟
یکی از دغدغه‌های مهم هواداران استقلال در فصل نقل و انتقالات به ویژه در تابستان نقل و انتقالاتی این است که تیم محبوبشان بتواند نفرات مورد نظر کادر فنی‌اش را جذب کند.
۱۶:۲۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

در شرایطی که مالکان جدید باشگاه استقلال با سرمایه هنگفت مالی این باشگاه قدیمی و پرطرفدار را در اختیار گرفته‌اند حالا باید برای شروع هم که شده خودشان را خوب نشان داده و در نخستین سالی که استقلال می‌خواهد با مالکان جدیدش وارد دور جدید مسابقات لیگ برتر شود از حالا برای فصل نقل و انتقالات دورخیز قدرتمندانه‌ای کرده و بهترین نفرات مورد نظر کادر فنی را در اختیار بگیرند.

قطعاً جذب چند مهره خوب خارجی در پست‌های مختلف مانند مهاجمان یا هافبک‌های خوب حاضر در لیگ برتر می‌تواند استقلال را در فصل آینده مسابقات از همان هفته اول به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کرده و کارنامه مالکان جدید این باشگاه را به شکل قابل توجهی برای هواداران این مجموعه با نمره قبولی به پایان برساند.

در چنین شرایطی انتظار می‌رود مالکان جدید حساسیت شرایط فعلی را درک کرده و از حالا با اقتدار و دست باز برای خریدهای هرچه بهتر وارد گود نقل و انتقالاتی شده و برای تیم فنی و اجرای بهتر برنامه‌های‌شان هزینه کنند.

حالا که بازیکنان استقلال در شرایط سخت مقابل ذوب آهن بازی یک بر صفر باخته را ابتدا مساوی و سپس با برد پشت سر گذاشتند قطعاً این موضوع را به مالکان جدید خود ثابت کرده‌اند که برای رسیدن به قهرمانی دست از هیچ تلاشی نمی‌کشند. این موضوع کاملا برای هواداران واضح و مبرهن است و قطعاً مالکان جدید اگر بخواهند از هواداران دلبری کرده و خودشان را با آنها ثابت کنند در همین فصل نقل و انتقالات پیش رو می‌توانند با ریخت و پاش شدید، یک تیم کهکشانی را برای فصل آینده استقلال ببندند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین