اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۰۰۰
آیا با رنگ‌های مناسب برای آرایش چشم و لب بهاره آشنا هستید؟
۱۰:۱۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

شروع هر فصل جدید، نویدبخش ترندهای آرایشی جذابی است که تا این لحظه امتحانشان نکرده‌اید. جالب است بدانید که هر ترند آرایشی، اول با تکنیک‌ها و رنگ‌های مناسب آرایش چشم شروع می‌شوند و بعد به لب‌ها و سایر نقاط صورت می‌رسند. در مورد آرایش چشم‌ها در بهار 1403، سایه‌های صورتی روشن، پاستلی و رنگ‌های پرجنب‌وجوش و جذاب، مُد شده‌اند. همچنین، علاقه‌مندان به مد در لوازم آرایشی معتقدند که رنگ‌های مناسب لب در بهار امسال شامل صورتی، مرجانی، هلویی و غیره هستند.

همان‌طور که هوا گرم‌تر و آفتابی‌تر می‌شود، چهره خانم‌های باسلیقه هم با رنگ‌های خیره‌کننده آرایش می‌شوند. از رنگ‌های ملایم و رنگارنگ که یادآور شکوفه‌دهی بهار است گرفته تا آرایش‌های کلاسیک و سنگین، همه‌وهمه بخشی از رنگ‌های مناسب آرایش چشم و لب در شروع سال هستند. در این مطلب، به‌صورت اختصاصی به‌سراغ بررسی رنگ‌های مناسب برای آرایش چشم و لب در فصل بهار رفته‌ایم. احتمالاً با بعضی از این رنگ‌ها آشنایید، اما مطمئن باشید که در انتهای این مطلب و در حالی که کلی ایده جذاب برای آرایش دارید، بلند می‌شوید و کنار میز آرایشتان می‌نشینید!

7 رنگ محبوب از ترندهای آرایش چشم بهار 1403

آیا با رنگ‌های مناسب برای آرایش چشم و لب بهاره آشنا هستید؟

بهار باطراوت و سرزندگی‌اش از راه می‌رسد و دنیای آرایش نیز لباسی از رنگ و درخشش به تن می‌کند. امسال، ترندهای آرایش چشم با طیف وسیعی از رنگ‌های ملایم، پاستلی و جلوه‌های خاص و درخشان، شما را به استقبال بهار دلنشین دعوت می‌کند.

با ما همراه باشید تا با 7 ترند برتر آرایش چشم بهاری آشنا شوید:

1. چشم‌های شیشه‌ای (گیلاسی)

در بهار امسال، نگاه‌ها به سمت رنگ‌های شیشه‌ای و خیره‌کننده معطوف خواهد شد. به‌همین دلیل، اگر توجه کنید، متوجه می‌شوید که قیمت رژ لب شیشه‌ای معمولاً گران‌تر از رژهای معمولی است. رنگ‌های ملایم و شیشه‌ای جایگزین پالت‌های رنگارنگ سایه چشم شده‌اند و ظاهری به‌روز و حرفه‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای دستیابی به این جلوه آرایشی، می‌توانید از سایه چشم ژله‌ای به‌تنهایی یا روی لایه نازکی از سایه دلخواهتان استفاده کنید. همچنین، برای یک درخشش ملایم‌تر، می‌توانید از برق لب روی پلک‌ها استفاده کنید. این روش ساده، به آرایش کم‌رنگ شما جانی تازه می‌بخشد.

2. سایه اکلیلی با رنگ‌های خنثی

فصل بهار باطراوت و رنگ‌هایش شناخته می‌شود، اما استفاده از رنگ‌های خنثی با اکلیل‌های ظریف، ترندی است که همواره در دنیای آرایش طرفداران خود را دارد. این سایه‌ها، با درخشش ملایمی که دارند، برای آرایش‌های روزانه مناسب هستند و با القای حس گرما و آفتاب بهاری، شما را برای روزهای آفتابی آماده می‌کنند. برای داشتن این درخشش بهاری، بهتر است از سایه‌های اکلیلی با تناژ طلایی - برنز استفاده کنید.

3. آرایش چشم با تناژ هلو و صورتی

این آرایش ظریف و شیک برای کسانی است که دوست دارند رنگ‌های بهاری را وارد روتین آرایشی خود کنند، اما درعین‌حال ظاهری ملایم و طبیعی را ترجیح می‌دهند. ترکیب سایه‌های هلویی و صورتی به‌صورت حرفه‌ای و محو شده، جلوه‌ای رؤیایی و بهاری را برای چشمان شما خلق می‌کند. این ترند به‌راحتی با سایه‌های کرمی قابل اجراست، چرا که این نوع سایه‌ها به‌خوبی با پوست ترکیب شده و کمتر پخش می‌شوند.

4. صورتی و اسطوخودوسی

صورتی و اسطوخودوسی از رنگ‌های محبوب سال 1403 هستند و استفاده از آنها در آرایش چشم، جلوه‌ای منحصربه‌فرد و بهاری به شما می‌بخشد. با ترکیب سایه صورتی ملایم با اسطوخودوسی، یاسی یا بنفش پاستلی، نگاهی درخشان و بهاری را برای خود رقم بزنید. برای داشتن این آرایش بهاری و رویایی، بهتر است از سایه هایی با پیگمنت (رنگدانه) بالا استفاده کنید تا رنگ به‌خوبی روی پلک شما بنشیند. کمی اکلیل برای درخشش بیشتر نیز می تواند جلوه‌ای فوق‌العاده به چشمان شما بدهد.

5. آرایش چشم با رنگ‌های جذاب و سرزنده

اگر به دنبال آرایشی پر انرژی و بهاری هستید، این ترند را از دست ندهید! استفاده از سایه‌های ملایم در ترکیب با خط چشم ماژیکی یا ریمل با رنگ‌های جذاب مثل مرجانی، به چشم‌های شما جانی دوباره می‌بخشد. برای درخشش بیشتر، می‌توانید از خط درخشانی در خط مژه پایین استفاده کنید.

6. چشم‌های دودی بهاری

گاهی اوقات سادگی حرف اول را می‌زند. این ترند آرایش چشم بهاری با استفاده از سایه‌های قهوه‌ای شکلاتی، عمق و بُعد زیبایی به نگاه شما می‌بخشد و برای استقبال از بهار انتخابی فوق‌العاده است. برای ماندگاری و جلوه بیشتر سایه‌های قهوه‌ای، استفاده از پرایمر سایه قبل از آرایش، پیشنهاد می‌شود.

7. آرایش چشم به سبک مُد (مُد دهه 60 میلادی)

دهه 60 میلادی با خطوط گرافیکی جسورانه، رنگ‌های درخشان و مژه های مصنوعی بلند، در بهار امسال به دنیای آرایش برگشته است. برای داشتن این آرایش خاص، از خط چشم مایع با رنگ‌های درخشان برای ایجاد خطوط جذاب در نواحی اطراف چشم استفاده کنید. این ترند آرایش چشم شما را به یکی از بازیگران محبوب دهه 60 میلادی مثل Sharon Tate و Soledad Miranda شبیه می‌کند!

رژ لب‌های بهاری، همگام باطراوت فصل نو

آیا با رنگ‌های مناسب برای آرایش چشم و لب بهاره آشنا هستید؟

بهار، فصلی سرشار از رنگ‌های زنده و الهام‌بخش است؛ رژ لب‌های بهاری هم از این قاعده مستثنی نیستند. در این فصل، طیف وسیعی از رنگ‌ها برای خلق آرایش‌هایی منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ادامه، با محبوب‌ترین گزینه‌های رژ لب برای بهار آشنا می‌شویم:

  • مرجانی: این رنگ درخشان و پراُمید، گرمای دلنشینی به چهره شما می‌بخشد. رژ لب مرجانی با انواع تناژهای پوستی همخوانی داشته و به زیبایی هر چه تمام، آرایش بهاری شما را تکمیل می‌کند.
  • صورتی: رنگ‌های صورتی ملایم و پاستلی، انتخابی کلاسیک و همواره محبوب برای بهار هستند. این رنگ‌ها از صورتی‌های بسیار روشن تا تناژهای ملایم، جلوه‌ای جوان و زنانه به آرایش شما می‌بخشد.
  • هلویی: رژ لب هلویی، تعادلی زیبا میان تناژهای مرجانی و صورتی برقرار می‌کند. این رنگ با القای درخششی طبیعی و گرم به لب‌ها، گزینه‌ای همه‌کاره برای موقعیت‌های رسمی و غیررسمی به شمار می‌رود.
  • نود: طیف رنگ‌های نود، از ضروریات آرایش در هر فصلی، از جمله بهار، هستند. برای دستیابی به ظاهری طبیعی، رژ لب نودی را متناسب با تناژ پوست خود انتخاب کنید.
  • بری (Berry): برای علاقه‌مندان به رنگ‌های عمیق‌تر، رژ لب‌های رنگ «بری» گزینه‌ای عالی برای بهار محسوب می‌شوند. به‌طور کلی به رنگ‌هایی که رگه‌های آبی، قرمز یا ارغوانی دارند، اصطلاحاً بری گفته می‌شود. این رنگ‌ها، مثل رنگ تمشکی، جلوه‌ای دراماتیک و باوقار به آرایش شما می‌بخشند.

انتخاب رژ لب بر اساس تناژ پوست

بهار، فرصتی استثنایی برای تجربه رنگ‌های تازه رژ لب، متناسب با تناژ پوست شماست. در ادامه، با در نظر گرفتن تناژ پوست (روشن، معمولی و تیره)، پیشنهاداتی برای انتخاب رژ لب بهاری ارائه می‌کنیم:

تناژ پوست روشن

  • صورتی ملایم: این رنگ ظریف، زیبایی خاصی به پوست‌های روشن می‌بخشد.
  • مرجانی: این رنگ درخشان، پوست‌های روشن را شاداب‌تر نشان داده و حس جوانی را القا می‌کند.
  • نود: برای ایجاد ظاهری طبیعی، رژ لب نودی با تناژ هلویی را انتخاب کنید.

تناژ پوست معمولی و تیره

  • بری: تناژهای بری، عنصری جسورانه و سرزنده به پوست‌های متوسط اضافه می‌کنند.
  • آجری: این رنگ گرم و خاکی، با تناژ گرم پوست‌های متوسط همخوانی زیبایی برقرار می‌کند.
  • یاسی: یاسی با رگه‌هایی از بنفش، عمق و غنا به پوست‌های متوسط می‌بخشد.
  • تناژ پوست تیره:
  • قرمز: قرمز کلاسیک، بر روی پوست‌های تیره به طرز چشمگیری جلوه‌گری می‌کند.
  • بنفش کدر (Plum): این رنگ عمیق، به آرایش لب‌های تیره، جذابیت خاصی می‌بخشد و باعث می‌شود چهره شما روشن‌تر دیده شود.

شروع سال جدید با چشم‌ها و لب‌های بهاری!

بهار امسال با موجی از ترندهای آرایشی جدید و خلاقانه شروع شده است. به‌همین مناسبت به‌سراغ همه رنگ‌های مناسب برای آرایش چشم و لب رفتیم که مهم‌ترین نواحی چهره در روتین آرایشی محسوب می‌شوند. حتماً شما هم به‌خوبی می‌دانید که وقتی چشم‌ها و لب‌ها به‌خوبی آرایش شوند، تمام نواحی چهره حتی با داشتن آرایش معمولی، باز هم جذاب به‌نظر می‌رسند.

برای دسترسی به انواع لوازم آرایشی بهداشتی مناسب برای اجرای ترندهای آرایشی این مطلب، کافی است که عبارتی مثل ** رژ لب خانومی ** در گوگل سرچ کنید. خانومی، از جمله فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی است که محصولات خود را مستقیماً از برندهای معتبر خارجی وارد می‌کند. ضمناً برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد رنگ مناسب آرایش چشم و لب با شماره تماس 79186000 – 021 تماس بگیرید!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین