اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۶۰

تشویق شماره ٧ محبوب و کاوه رضایی

هواداران تیم فوتبال استقلال از مسابقه امروز استقبال چندان خوبی به عمل نیاورده و در فاصله کمتر از ۱۵ دقیقه با بازی فقط ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
۱۶:۱۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| در فاصله کمتر از 15 دقیقه مانده به دیدار استقلال و مس کرمان، حدود 1500 نفر از طرفداران تیم استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی قصد تماشای مسابقه را دارند.

تیم فوتبال مس کرمان با ترکیب رضا حیدری، بهنام داداش‌وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده‌روح، محسن دلیر، فرزاد حسین‌خانی، میلاد پورصف‌شکن، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل‌بیگی و علیرضا ابراهیمی به مصاف استقلال خواهند رفت.

* روی نیمکت تیم استقلال علی قربانی، میلاد ذکی‌پور، میثم مجیدی، سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، بهنام برزای و فرشید اسماعیلی حضور دارند.

* بهنام برزای قبل از شروع مسابقه به سمت منصور ابراهیم‌زاده رفت و با سرمربی تیم فوتبال مس کرمان خوش و بش کرد.

* طرفداران تیم استقلال، بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار داده و از آنها قبل از شروع بازی حمایت کردند.

* کاوه رضایی قبل از شروع مسابقه مورد تشویق طرفداران تیم استقلال قرار گرفت. مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرده بود که رضایی قرار است بعد از بازی با مس کرمان از استقلال جدا شود.

* طرفداران تیم استقلال با آوردن بنری به ورزشگاه، درگذشت پدر ابراهیمی را به وی تسلیت گفته و برای منصور پورحیدری آرزوی سلامتی کردند.

*با توجه به اینکه فرهاد مجیدی در دیدار استقلال و مس کرمان از فوتبال خداحافظی کرده بود طرفداران حاضر در استادیوم وی را تشویق کردند.
* تعدادی از تماشاگران مس کرمان با پرچم نارنجی در ورزشگاه حضور دارند
 

دیدار دو تیم از ساعت 16:35 دقیقه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین