اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۵۶۹
مهرداد محمدی از بلانکو رد شد  دو دبل برای بهترین گلزن استقلال
مهرداد محمدی با دبل مقابل شمس آذر، عنوان بهترین گلزن استقلال را به خود اختصاص داد.
۱۸:۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

استقلال این فصل با تکیه بر خط دفاعی مقتدر به صدر جدول تکیه زده و جدی‌ترین مدعی قهرمانی است. هر چقدر آبی‌ها مهره‌های خوب و نظم ساختاری در دفاع دارند، در بخش تهاجمی بازیکنی شاخص نداشته‌اند که عملکرد فردی قابل رقابت با سایر ستاره‌ها داشته باشد.

دور برگشت ابوالفضل جلالی در بخش گلسازی این کمبود را جبران کرد و حالا بعد از آلوز دومین گلساز برتر لیگ ماست ولی در بخش گل زنی، تازه بهترین گلزن استقلال به نصف رکورد گل‌های شهریار مغانلو در صدر جدول رسیده است. دور رفت که استقلال با ۳۲ امتیاز قهرمان نیم فصل شد، مهرداد محمدی و کوین یامگا هر کدام با چهار گل بهترین گلزنان استقلال بودند. دور برگشت، مهاجم آرژانتینی که دور رفت فقط یک گل زده بود، با زدن چهار گل خود را به عنوان بهترین گلزن تیمش معرفی کرد. البته که اگر یامگا مصدوم نمی‌شد با توجه به امکان زدن پنالتی‌ها می‌توانست رکورد خود را بهتر کند.

مهرداد محمدی که از هفته سیزدهم موفق به گلزنی نشده بود، دور برگشت آرمین سهرابیان را هم چهارگله و در کنار خود دید، یک مدافع دیگر که این آمار برای یک بازیکن بخش تهاجمی اصلاً قابل قبول نیست، آن هم در تیمی مثل استقلال! اما در هفته بیست و چهارم مهرداد محمدی برای دومین بار در این فصل دبل کرد. او تا همین هفته تنها بازیکن استقلال بود که در یک مسابقه دبل کرده است، در هفته ششم و بازی مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی که استقلال تا دقیقه ۲۰ دو گل عقب افتاد اما به لطف دبل محمدی ۳-۲ برد. محمدی که مهمترین خرید این فصل استقلال بود، اولین گل خود را در هفته چهارم به استقلال خوزستان زد. او بعد از دبل هفته ششم، تا هفته سیزدهم دیگر گل نزد و گل به نساجی آخرین گل او تا هفته بیست و چهارم بود.

در بازی با شمس آذر و دوباره در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران، محمدی دبل کرد تا یک بار دیگر استقلال با نتیجه مشابه ۳-۲ پیروز شود و البته که با زدن این دو گل، او شش گله شد و بالاتر از بلانکو عنوان بهترین گلزن استقلال را به خود اختصاص داد. در این مسابقه محمدی پشت ضربه پنالتی ایستاد که خودش آن را گرفت. استقلال که بعد از رفتن یامگا در جام حذفی طعم تلخ تجربه از دست دادن پنالتی و شکست و حذف را چشیده بود، هنوز پنالتی زن ثابت و مشخصی ندارد. حالا محمدی با گل کردن این پنالتی ‌می تواند امیدوار به تکرار موقعیت در بازی‌های بعد و افزایش رکورد خود هم باشد.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین