اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۵۵

خوشحالی عجیب رضایی

سرمربی تیم فوتبال بادران در جریان بازی با سایپا از روی سکوهای ورزشگاه پاس قوامین نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد می‌کند.
۱۶:۰۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال تیم‌های تهرانی سایپا و بادران از ساعت 15 در ورزشگاه پاس قوامین در حالی به مصاف هم رفتند که تیم بادران در اکثر دقایق نیمه نخست این دیدار کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت‌های گلزنی زیادی را هم به دست آورد که به دلیل بی‌دقتی و کم تجربگی آنها را از دست داد.

* حسین فرکی و اکبر میثاقیان سرمربیان دو تیم قبل از آغاز بازی با یکدیگر خوش و بش گرمی کردند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه پاس قوامین حدوداً به 200 نفر می‌رسد که هواداران بادران در روی سکوها بیشتر از سایپای میزبان به چشم می‌خورند.

* اکبر میثاقیان سرمربی تیم بادران که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند از روی سکوها نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد می‌کند.

* بهرام میرشیبانی مدیر سابق تیم فوتبال نفت تهران در کنار اکبر میثاقیان بر روی سکوها نشسته است.

* مصطفی قنبرپور رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه تماشاگران این بازی حضور دارد و این دیدار را از نزدیک نگاه می‌کند.

* غلامرضا رضایی بعد از گلی که برای تیمش به ثمر رساند با بالا کشیدن قسمتی از پیراهنش شادی بعد از گل عجیبی را انجام داد تا این حرکت او اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد.

* الکساندرو فلیپ دروازه‌بان تیم سایپا که در اکثر بازی‌های این تیم در لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب نارنجی‌پوشان تهرانی حضور داشت در این بازی با صلاحدید کادر فنی بر روی نیمکت نشسته و حامد فلاح‌زمانی سنگربانی سایپایی‌ها را برعهده دارد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین