اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۵۴۰
برگزاری جلسه تأییدصلاحیت خریداران سرخابی‌ امروز؛اعلام‌ نهایی
جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برای خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح امروز برگزار شد.
۱۳:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 طبق اطلاعیه سازمان فرابورس، امروز (شنبه - اول اردیبهشت‌ماه) آخرین فرصت برای خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است تا مدارک مربوط در این خصوص را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دهند.

پیگیری ها نشان می‌دهد بانک‌های متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس و پتروشیمی خلیج‌فارس به‌عنوان متقاضی خرید باشگاه استقلال مدارک خود برای خرید این دو باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دادند. جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی اکنون در حال برگزاری است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتفاقات رخ داده صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال امروز تأیید و همه چیز آماده برگزاری مزایده در روز دوشنبه هفته جاری شود.

از 6 بانک شهر، تجارت، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه به‌عنوان خریداران پرسپولیس یاد می‌شود و پتروشیمی خلیج‌ فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن به‌عنوان خریداران استقلال برای خرید استقلال پا پیش گذاشته‌اند.

روز دوشنبه (3 اردیبهشت‌ماه) مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار و طبق اعلام مسئولان، سهام این دو باشگاه به صورت رسمی به خریداران واگذار خواهد شد تا مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها یک‌بار برای همیشه حل شود.

استقلال و پرسپولیس تا تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند مدارک مربوط به مالکیت خود را در سامانه AFC بارگذاری کنند تا با برطرف شدن مشکل مالکیت مشترک خطر حذف از آسیا آنها را تهدید نکند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین