اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۵۳۷
اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا
رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال برنامه‌های بلندمدت فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ را به اطلاع مسئولان فیفا رساند.
۱۲:۵۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا با برگزاری دوره‌ای وبینارهای خود با کشورهای عضو در خصوص آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت فوتبال که با حضور مسئولان هر یک از فدراسیون‌ها برگزار می‌شود، اطلاعات لازم را به روز رسانی می‌کند.

در این جلسه، مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت به همراه علی تار‌قلی‌زاده سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون با مدیران ارشد تحقیق و توسعه فیفا گفت‌وگو داشتند. صحبت‌های مطرح شده بین آنها در 7 محور بود که به برنامه‌های جاری و آینده فدراسیون فوتبال ارتباط داشت.

جلالی در این جلسه به تشریح آخرین وضعیت کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون پرداخت که در حال بسترسازی مناسب و حرفه‌ای برای تمامی رده‌های فوتبال و بخش‌های مختلف آن است. همچنین طرح مربوط به فوتبال خیابانی که از سوی فیفا در حال پیگیری است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در حال حاضر برنامه‌های فشرده‌ای در این زمینه در کمیته توسعه و پیشرفت طراحی شده که با کمک یکی از شرکت‌های صاحب سبک در حال اجرا است.

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران برنامه‌های بلندمدت فوتبال پایه در کشور را با تعیین اهداف مربوط تا 1414 هجری شمسی بیان کرد و آنها را شرح داد. همچنین درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی در سطح پایه نیز بحث و تبادل نظر شد تا مدیران فیفا نیز در جریان اقدام‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف مرتبط با پیشرفت فوتبال در فدراسیون جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اخبار ورزشی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین