اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
قیمت دلار امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
​قیمت دلار در شروع نخستین روز اردیبهشت در روندی رنج، نوسان داشت و کاهش مختصر ۲۰۰ تومانی را تجربه کرد. معامله‌گران معتقدند اوضاع آرام سیاسی و تلاش بازارساز، مانع رشد بیشتر قیمت اسکناس دلار شده است.
۱۲:۵۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 قیمت دلار امروز با کاهش محدودی در کف کانال ششم از کریدور ششم نوسان داشت.

Screenshot 2024-04-20 at 12.07.51 PM

معامله‌گران همچنان به اخبار سیاسی توجه ویژه‌ای دارند و معتقدند تلاش بازارساز برای ثبات قیمت دلار این اسکناس را در روند رنج قرار داده است. کاهشی‌های بازار نیز امید دارند روند نزولی بازار ارز با تزریق اخبار مساعد سیاسی سرعت بگیرد.

درهم به کانال ۱۷ هزار تومانی برگشت

قیمت درهم امروز با افت ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال ۱۷ هزار تومانی برگشت. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد. تتر با افت ۳۵۰ تومانی بازگشایی شد و با رقم ۶۶ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم  ۸۲ هزار و ۷۰ تومان در حال معامله است و کاهش بیش از هزار تومانی دارد. امروز یورو کاهش ۶۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۷۰ هزار و ۷۷۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز بعد از بیش از دو هفته ثبات کاهش محدود دو تومانی داشت به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۵۶۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۶۴۵ تومان عرضه شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قیمت دلار
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین