اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۴۹۱
نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم  باید تمرکز داشته باشیم
سرمربی مس رفسنجان گفت: نیمه اول برابر فولاد خیلی بد و ترسو بازی کردیم.
۲۰:۵۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

محرم نویدکیا پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول فوتبال خیلی بدی بازی کردیم. هیچ جسارت و خلاقیتی در آن نبود و یک فوتبال ترسو بود. قدرت اینکه موقعیت‌سازی کنیم را نداشتیم و خیلی با استرس بازی کردیم.

وی اضافه کرد: فولاد هم در نیمه اول این شرایط را داشت، ولی نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. دو، سه بار تک به تک شدیم و این نشان می‌دهد یک مقدار نیمه دوم بهتر بودیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت خیلی خیلی کمی به فولاد دادیم.

نویدکیا اظهار داشت: سبک بازی فولاد بیشتر به خاطر استرس انتهای اینگونه بود، وگرنه تیم با کیفیتی است. همیشه بازی‌های سنگینی با این تیم داشتیم ولی این استرس ممکن است هر تیمی را به این شرایط دچار کند.

وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان مس رفسنجان موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد به نظر می‌رسد «بی خیال» هستند، گفت: بی خیال نمی‌شود گفت؛ هیچ فوتبالی دوست ندارد توپش را بیرون بزند. من به‌عنوان مربی ترجیح می‌دهم این مهم باشد که بازیکنانم بتوانند مقابل تیمی مثل فولاد خلق موقعیت کنند و دو، سه بار تک به تک شوند. این برای من دید مثبت است. از آن طرف قبول دارم که باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم تا در دقایق آخر دچار مشکل نشویم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ یک مقداری هم به بازیکنانم حق می‌دهم چون در سه، چهار هفته اخیر نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و به نظرم از هفته بعد بهتر می‌شوند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین