اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۴۳۶
درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
تیم سپاهان در هفته های اخیر با امتیازاتی که از دست داد، شانس قهرمانی اش را در این فصل از بازی ها بسیار کمرنگ کرد.
۱۳:۲۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

سپاهان بعد از باخت های متوالی این هفته با پیروزی در بازی معوقه شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کرد و اگر در مصاف با ملوان در انزلی پیروز شود، رفته رفته به شرایط عادی خود باز می گردد و دست کم می تواند  هفته های پایانی را با شایستگی بیشتری دنبال کند.

از اصفهان خبر می رسد، باشگاه سپاهان از مورایس خواسته تلاش کند تا به همراه تیم در لیگ برتر دست کم نایب قهرمان شود یا در جام حذفی قهرمانی را جستجو کند تا با رسیدن به این موفقیت ها ناکامی تیم در هفته های اخیر لیگ برتر کمرنگ شود. این دو اتفاق مهم شانس تیم سپاهان را برای حضور در لیگ نخبگان اسیا افزایش خواهد داد.

سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲.۵ تیم است. تیم های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این رقابت ها صعود می کنند و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می شود.

باشگاه سپاهان بنایی برای تغییر در کادر فنی تیم تا پایان فصل جاری ندارد. هر چند که تماشاگران تیم سپاهان در بازی با ذوب آهن هم شعارهایی علیه این مربی سر دادند و خواستار خروج او  از شهر اصفهان شدند. این در حالی بود که سپاهان در این بازی باگل شهریار مغانلو  از روی نقطه پنالتی حریف را شکست  داد.  

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین