اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۴۳۵
پیغام مهم اوسمار برای بازیکنان پرسپولیس؛ این اتفاق نباید برای شما بیافتد
یکی از تعویض های جالب اوسمار در بازی با صنعت نفت بین دو نیمه اتفاق افتاد. زمانی که گولسیانی از ترکیب بیرون آمد و جای خود را به فرشاد فرجی داد.
۱۳:۲۸ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

تعویض گولسیانی بین دو نیمه بازی صنعت نفت در برابر پرسپولیس برای بعضی این ذهنیت را به وجود آورد که این بازیکن مصدوم شده است اما این تعویض یک تعویض تاکتیکی از سوی مربی برزیلی تیم پرسپولیس بود.

مدافع گرجی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم بیرون آمده است؟  پاسخ داد که نه مصدوم نبوده است.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه پرسپولیس منجر به این نتیجه شد که دلیل تعویض گولسیانی کارت زردی بود که در نیمه نخست از داور گرفته بود و این موجب شده بود، بعد از دریافت کارت زرد کمی با احتیاط فوتبال بازی کند.

این تعویض بدون شک حاوی یک پیام مهم از سوی اوسمار برای بازیکنان تیم پرسپولیس بود. اینکه در هفته های باقی مانده و با توجه به اهمیت بازی ها نباید کارت زرد دریافت کنند. در غیر اینصورت به سرنوشت مدافع گرجی دچار خواهند شد. 

معمولا در جریان بازی وقتی بازیکنی با کارت زرد داور مواجه می شود، در ادامه از ترس دو اخطاره شده و اخراج کمی با احتیاط فوتبال می کند که این بدون شک باب میل مربیانی چون اوسمار نیست.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین