اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۳۹۷
پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود  امیدارم در جام حذفی هم به این روند ادامه دهد
مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گویید امیر رضا رفیعی با قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی به این تیم آمده است.
۱۲:۰۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

محسن خلیلی درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس برابر میزبانش صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: چند هفته‌ای است که پرسپولیس فرم بسیار خوبی دارد و بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد. البته در دیدار برابر گل‌گهر پرسپولیس در نیمه دوم خوب کار نکرده بود.

او ادامه داد: در بازی برابر صنعت‌ نفت، پرسپولیس بسیار خوب کار کرد و حریف حرفی برای گفتن نداشت. با حرکت‌هایی که از کناره‌ها انجام می‌شد، فرصت‌های‌گلزنی خوبی خلق شد و تیم توانست سه بار دروازه صنعت‌ نفت را باز کند. با توجه به اینکه پرسپولیس در کورس قهرمانی با استقلال است، کسب این سه امتیاز بسیار مهم بود و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد. پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود و این موضوع ما را امیدوار کرده تا دوباره شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

او درباره عملکرد امیرضا رفیعی هم گفت: بسیار خوشحالیم که یک دروازه‌بان جوان که در رده امید هم برای پرسپولیس بازی کرده است، حالا عملکرد بسیار خوبی دارد و به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن درون دروازه قرار می‌گیرد. این موضوع باعث سربلندی آکادمی است.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره روند پیشرفت رفیعی در این آکادمی گفت: ما دو سال قبل این دروازه‌بان را که به عنوان دروازه‌بان چهارم تیم نساجی کار می‌کرد به خدمت گرفتیم و قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی با او بستیم. در ادامه مثل روند کاری قبل که داشتیم پیش رفتیم و رفیعی هم مثل برخی بازیکنان امید که گاهی در تمرین تیم بزرگسالان حاضر می‌شدند، حضور داشت و کسب تجربه کرد و حالا به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن درون دروازه تیم بازی می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که توجه به آکادمی‌ها باعث می‌شود در آینده بازیکنان تاثیرگذار زیادی تربیت کنید. او در خیلی از بازی‌های تیم امید پرسپولیس حضور نداشت و بیشتر با تیم بزرگسالان کار می‌کرد چون در رده پایه ما به نتیجه فکر نمی‌کنیم و هدف ما ساختن بازیکن برای تیم اصلی است.

وی ادامه داد: بازیکنی چون امیررضا رفیعی هزینه زیادی برای باشگاه به همراه نداشته اما او الان فیکس بازی می‌کند. این درحالی است که در ابتدای فصل باشگاه قصد به خدمت گرفتن دروازه‌بانی را داشت که فقط ۱۰ میلیارد تومان هزینه صدور رضایت‌نامه او بود. این نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری روی رده پایه، دستاوردهای زیادی برای باشگاه به همراه دارد.

خلیلی در ادامه درباره آینده پرسپولیس هم گفت: در لیگ که پرسپولیس شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد، امیدارم در جام حذفی هم به این روند ادامه دهد و قهرمان شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین