اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۲۸۲
در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
اگر پرواز دبی بار دیگر به دلیل سیل لغو نشود، رئیس فدراسیون کشتی فردا همراه با وزیر ورزش راهی قرقیزستان خواهد شد.
۱۷:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|
مسابقات گزینشی قاره آسیا روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در بیشکک، محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا به انجام خواهد رسید.

تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد که اولین مرحله گزینشی المپیک بود، با مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم سهمیه المپیک گرفت و حالا امیدوار است در گزینشی آسیایی با امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم سهمیه بگیرد.

رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم نیز برای تیم ملی کشتی آزاد در بلگراد سهمیه گرفتند و این تیم با احمد جوان در 57 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم در مسابقات گزینشی آسیایی شرکت کرده است.

علیرضا دبیر که قرار بود در روزهای گذشته راهی قرقیزستان شود، با لغو پروازهای دبی مواجه شد. اگر فردا (پنجشنبه) دبی لغو پروازی نداشته باشد، رئیس فدراسیون کشتی همراه با کیومرث هاشمی وزیر ورزش راهی دبی و سپس بیشکک خواهد شد.

قرار است وزیر ورزش با حضور در قرقیزستان، علاوه بر دیدار با نناد لالوویچ -درصورت حضور در بیشکک- با وزیر ورزش این کشور نیز ملاقات داشته باشد و همچنین همراه با دبیر تماشاگر مسابقات حساس و پراهمیت گزینشی المپیک باشند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی ایران
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین