اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۲۴

امیری:مغرور نشویم قهرمان می‌شویم

بدشانسی دست از سر وحید امیری برنمی‌دارد. ملی‌پوش پرسپولیس در حالی كه فقط 10هفته از لیگ برتر گذشته برای دومین بار مصدوم شده است. او بار اول در بازی تیم‌ملی مقابل چین آسیب دید و دو بازی مهم پرسپولیس مقابل تراكتورسازی و استقلال را از دست داد...
۱۴:۱۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بدشانسی دست از سر وحید امیری برنمی‌دارد. ملی‌پوش پرسپولیس در حالی كه فقط 10هفته از لیگ برتر گذشته برای دومین بار مصدوم شده است. او بار اول در بازی تیم‌ملی مقابل چین آسیب دید و دو بازی مهم پرسپولیس مقابل تراكتورسازی و استقلال را از دست داد. این بار هم مصدومیت در بازی باشگاهی، او را از بازی تیم‌ملی محروم كرده است. هافبك شماره19 پرسپولیس در بازی برابر نفت آبادان خیلی زود مصدوم شد تا برانكو و كی‌روش را با هم نگران كند. او در خصوص شرایط این روزهایش به سوالات پاسخ داده است.
  • برد خوبی را در برابر نفت آبادان به دست آوردید.
بله، بازی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که 3امتیاز را گرفتیم و من این برد را تقدیم هواداران می‌کنم.
  • پرسپولیس می‌تواند این روند را ادامه دهد؟
باید بگویم كه همه چیز بستگی به خودمان دارد و اگر مغرور نشویم می‌توانیم قهرمان شویم اما باید تلاش كنیم تا در همه بازی‌ها همین‌طور ظاهر شویم.
  • چه اتفاقی افتاد كه خیلی زود در این بازی مصدوم شدی؟
در یك صحنه كه با هافبك حریف درگیر شدم احساس درد كردم. در ادامه دردم بیشتر شد و از كادر فنی خواستم من را تعویض كنند.
  • گویا حداقل سه هفته باید استراحت كنی؟
بله، واقعا خیلی ناراحت هستم كه نمی‌توانم در بازی برابر سوریه تیم ملی را همراهی كنم. اما مطمئنم تیم ملی آن‌قدر خوب هست كه بدون من هم با پیروزی به راهش ادامه دهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: امیری پرسپولیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین