اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۲۱۹
میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.
۱۲:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

عباسعلی میرحسینی در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین