اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۲۰۲
مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دربی اصفهان مسابقه‌ای بااهمیت برای اهالی شهر اصفهان و هواداران دو تیم قلمداد می‌شود.
۲۳:۲۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن: یک دربی، بازی خوب و مهم برای شهر اصفهان است، بازی باکیفیت با ۲ باشگاه سنتی و خوب است، امیدوارم بازی جذاب و خوب برای هواداران باشد.


وی افزود: در مورد اضافه شدن ۲ مربی جدید به سپاهان: ابتدای فصل موقعیت کار در امارات برای تکسیرا ایجاد شد که موقعیت خوبی بود، تکسیرا عضو مهمی در گروه کادر فنی ما بود، دانش خوب نسبت به بازیکنان و لیگ ایران از قبل داشت، دومین نفر یک مربی ایرانی که باشگاه از ابتدای فصل درخواست داشت و همیشه فکر می‌کردم موقعیت آن چه زمانی است.


مورایس تصریح کرد البته یک مربی فیزیولوژیست ایرانی دیگر به نام عباس کیهانیان در کادر خود داریم؛ امیدیان هنوز به صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده، اما من او را دیده‌ام و با او صحبت کرده‌ام و به زودی به بازیکنان معرفی می‌شود. یک انسان باشخصیت، خوب و با دانش که باشگاه نیز بررسی کرده بود، خوشحالم که چنین شخصی به تیم اضافه شده است. تفکرات من این‌گونه بود که همیشه به زمان نیاز داشتم تا افراد را بشناسم، دانستن کیفیت و دانش شخص به عنوان کمک مربی خیلی مهم بود، کسی که به کادر تیم اضافه شده در چند باشگاه مربی بوده و حتی با خیلی از بازیکنان ما کار کرده و بازیکن سابق باشگاه بوده است. او در همین باشگاه کمک مربی بوده و بدون شک چنین شخصی می‌تواند به ما کمک کند.


سرمربی سپاهان با اشاره به بازی با ذوب‌آهن گفت: در مورد بردن نمی‌دانم، اما می‌دانم بازی رقابتی خوبی خواهد شد، تمام تلاشمان را خواهیم کرد، با تمام قدرت با حمایت هواداران به استقبال این بازی خواهیم رفت.
وی در مورد مقایسه عملکرد سپاهان نیست به سال گذشته و اینکه با وجود امتیاز مساوی سپاهان نسبت به فصل گذشته، به این تیم انتقاد می‌شود اظهار داشت: زیاد نگران این موضوع نیستم، زندگی را گونه‌ای دیگر می‌بینم، انتقاد در زندگی فوتبالی وجود دارد، گروهی هواداران با چنین نتایجی راضی نخواهند بود؛ خیلی سال است در فوتبال و در باشگاه‌های بزرگی بوده‌ام که مدیرعامل، مدیر ورزشی، مربی و بازیکن عوض شده است، این قسمتی از یک تئاتر فوتبالی است و باید رو به جلو حرکت کنیم.


مورایس تصریح کرد: در مورد وضعیت خط حمله سپاهان گفت: برخی مواقع بابت دفاع نکردن و برخی مواقع بابت گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیرم، برخی مواقع شاید آرامش لازم به بازیکنان داده نشده است و نتوانستند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند، برخی مواقع به خودخواهی بازیکن برمی‌گردد و برخی مواقع گل هم زدیم، اما موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم، باید قبول کنم، به همین دلیل فشار بیشتری گذاشتیم و بیشتر کار کردیم. تمام بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا از پس مشکلات بربیایند، برخی هواداران ناراحت هستند، امیدوارم در کنار یکدیگر شرایط را بهتر کنیم، کسی را مقصر نمی‌دانم و به آن‌ها حق می‌دهم، امیدوارم با نتیجه خوب از پس مشکلات بربیاییم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین