اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۱۷۹
اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
سعید اسماعیلی قهرمان ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد و بدین ترتیب می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ امتحان کند.
۱۶:۴۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|
 بعد از آنکه امیررضا ده‌بزرگی تیم ملی کشتی فرنگی را در کشتی‌های پایانی 5 وزن دوم قهرمانی آسیا صاحب نشان برنز وزن 60 کیلوگرم کرد، سعید اسماعیلی در فینال 67 کیلوگرم مقابل رازاک بیشیکیف قرار گرفت.

کشتی‌گیر قرقیزستانی که حمایت تماشاگران کشورش را به همراه داشت، در وقت اول با اخطار کم‌کاری، یک امتیاز از اسماعیلی پیش افتاد اما در وقت دوم امتیاز به کشتی‌گیر کشورمان داده شد که در خاک اقدام به اجرای فن کرده و نتیجه را 3-یک به سود خود کرد. او این کشتی را برد و صاحب نشان طلای آسیا شد تا طبق چیزی که از قبل عنوان شده بود، حالا باید منتظر اعلام چگونگی رقابت با محمدرضا گرایی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی فرنگی در المپیک 2024 باشد.

سعید اسماعیلی پیش از فینال 11 بر صفر لی لی از چین، 8 بر صفر فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان و 10-صفر روشن آتدایف از ترکمنستان را شکست داده بود.

محمدرضا رستمی در 72 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو و محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم سه نماینده بعدی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های فینال امروز هستند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین