اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۱۴۹
عابدینی: در بازی ملوان به نفع پرسپولیس اشتباه شد  هرگز نگفتم نکونام به زمین و زمان شک دارد!
مدیرعامل سابق پرسپولیس تاکید کرد: استقلال می‌تواند با جواد نکونام قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شود. 
۱۵:۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

امیر عابدینی درباره جواد نکونام و عملکردش به فرهیختگان گفت: من به جواد نکونام هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ فنی نمره خوبی می‌دهم. امسال برای او خیلی غصه خوردم و گفتم چرا باید جوان رعنای فوتبال کشورمان که اتفاقا مربی بسیار خوبی است را اذیت کنند؟ اتفاقاتی که امسال در استقلال افتاد روی اعصاب و روان نکونام تاثیر زیادی داشت و به همین خاطر در بعضی مواقع او را پرخاشگر دیدم. برای نکونام حواشی زیادی درست می‌کنند و او باید خیلی مراقب خودش باشد.

عابدینی اضافه کرد: نکونام بازیکنانی دارد که همه در خدمت تیم هستند. از جان مایه می‌گذارند و آینده درخشانی دارند. نکونام تیم بسیار خوبی ساخته که الان در صدر جدول است، در حالی که کسی پیش بینی این موضوع را نمی‌کرد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا گفتید نکونام به زمان و زمان مشکوک است، جواب داد: این جمله من نیست. من هیچوقت نگفتم جواد نکونام به زمین و زمان مشکوک است. بنده هیچوقت چنین جملاتی را نمی‌گویم. همانطور که گفتم نکونام جزو مربیان خوب فوتبال ماست و باید مراقب او باشیم.

عابدینی در پایان درباره اعتراضات به داوری گفت: من یک سال پیش به آقای تاج گفتم VAR را به فوتبال ایران بیاورید. این موضوع را زیاد پیگیری نکردند. الان پرسپولیس و استقلال نفس به نفس هم در جدول پیش می‌‍روند و واقعا شرایط حساسی دارند. شاید یک سوت همه چیز را خراب کند. بنده آدمی هستم که واقعیت را می گویم و حتی گفتم که در بازی ملوان به نفع پرسپولیس اشتباه شد. در ضمن به نظر من ساعت بازی های دو تیم باید یکی باشد.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین