اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۰۰
تیم پارس جنوبی جم با دو پیروزی متوالی در بازی با ایرانجوان و فجر سپاسی به روزهای خوب گذشته برگشت و دوباره به نیمه بالای جدول آمد.
۱۳:۰۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی، در خصوص بازی با فجر سپاسی می گوید: «بازی با فجر سپاسی یک بازی سخت بود. حریف بسیار با انگیزه و دونده بازی می کرد و همین مسئله موجب شد تا موقعیت های کمی برای ما حادث شود و خدا لطف کرد روی یکی از این موقعیت ها به گل رسیدیم و به سه امتیاز این بازی دست یافتیم. فجر سپاسی با این بازی ای که در برابر ما به نمایش گذاشت، نه تنها سقوط نمی کند؛ بلکه به رده های بالای جدول خواهد آمد.»


سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص جریمه در نظر گرفته شده از سوی هیات مدیره باشگاه گفت: «بعد از شکست در برابر راه آهن، باشگاه اعلام کرد که همه اعضای تیم 20 درصد جریمه شده اند. این تصمیم برای من و همه اعضای تیم قابل احترام بود و اعتراضی نکردیم. خوشبختانه دو بازی اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و قول هایی به ما داده شده که این جریمه بخشیده شود. بی شک این حرکت باشگاه انگیزه بازیکنان را برای ارائهبازی های بهتر و کسب نتایج خوب بالا خواهد برد.»


مهدی تارتار پیرامون بازی با سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی گفت: «استراتژی اصلی ما موفقیت در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است؛ اما از کنار بازی با سپاهان به سادگی نمی گذریم. نتیجه در این بازی خیلی برای ما اهمیتی ندارد و به دنبال ارائهیک بازی خوب هستیم. ما باید شخصیت تیمی خود را در این بازی نشان دهیم و اینکه ثابت کنیم یک تیم شایسته دسته اولی هستیم. نیاز به اشاره نیست که سپاهان یک تیم بزرگ و خوب است و همین مساله باعث ایجاد انگیزه برای ما می شود.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین