اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۶۷
هافبک تیم استقلال گفت: «در تهران وقتی می دیدیم در ورزشگاه کسی نیست روحیه مان پایین می آمد.»
۰۹:۴۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-خسرو حیدری درباره اینکه چه ارزیابی از استقلال برای فصل آتی دارد اظهار داشت: «تیم ما امسال جوان شده است. کمی زمان می برد که این بازیکنان بتوانند خودشان را نشان بدهند و جا بیفتند. پارسال هم جوانانی داشتیم که در نیم فصل دوم بیشتر بازی کردند. امیدوارم امسال تیم خوبی داشته باشیم.»

 

وی ادامه داد: «دو سال است که هواداران اذیت شدند. اول مهم این است که برای فصل آتی استقلال را آسیایی کنیم. 6 سال در آسیا بودیم و می توانستیم قهرمان هم شویم. امیدوارم در فصل جاری بتوانیم اول آسیایی شویم.»

 

هافبک استقلال درباره حضور پرویز مظلومی در این تیم گفت: «مظلومی 4 سال پیش هم در استقلال بود و با او کار کردم. با مظلومی قهرمان جام حذفی شدیم. جامی که هواداران می خواستند را مظلومی کسب کرد. با او نتایج بدی نگرفتیم و در دربی ها هم 4 مسابقه پشت سر هم را بردیم. مظلومی در دربی بباز نیست و این یک پوئن مثبت است. حضور بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها ترکیب خوبی است. در دو سال اخیر برخی حواشی داشتیم که به استقلال ضربه زد. فکر می کنم امسال از لحاظ اخلاقی هم تیم خوبی داشته باشیم.»

 

وی درباره اینکه در استقلال ماندگار شد بیان داشت: «من وقتی از تیم ملی برگشتم فقط استراحت کردم. هیچ تیمی نمی تواند بگوید من با آنها مذاکره کردم در حالی که می توانستم صحبت کنم.»

 

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: «از فصل های گذشته مشکلات زیادی در استقلال داشتیم. شاید 20 درصد از قرارداد پارسال را گرفته بودم. اگر ما هم می خواستیم از استقلال برویم تیم خالی می شد. خودم دوست داشتم در استقلال بمانم چون از جوانان در این تیم بودم و خودم را به این خانواده متعلق می دانم. دو جلسه مذاکره داشتیم. اول درباره قرارداد قبلی و در جلسه دوم هم قرارداد بستیم.»

 

حیدری درباره اینکه با هواداران استقلال چه صبحتی دارد گفت: «این درست که در این دو سال نتیجه نگرفتیم اما حضور هواداران هم در آزادی کمرنگ شده است. در شهرستان حمایت ها بیشتر است ولی در تهران وقتی می دیدیم در ورزشگاه کسی نیست روحیه مان پایین می آمد. امیدوارم امسال توقعات هواداران را برآورده کنیم. از آنها درخواست می کنم امسال ما را تنها نگذارند که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال حیدری
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین