اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۶۱۱۲
بدتر از این نمی‌شد؛ مصدومیت بیرانوند او را از استقلالی‌ها عقب می‌اندازد  دستکش طلایی دور از دسترس سنگربان دست شکسته!
به نظر می رسد با توجه به شدت مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از میادین رسمی، گلر ملی پوش پرسپولیس رقابت برای کسب دستکش طلایی را نیز به رقیبانش واگذار کرده باشد.
۱۶:۰۱ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

بدترین خبرممکن در آستانه دیدار گل گهر و پرسپولیس در سیرجان، مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم بود.

مچ دست علیرضا بیرانوند ظاهرا دچار شکستگی شده و گفته می‌شود احتمالا ۴ یا ۵ هفته از مسابقات لیگ برتر را از دست خواهد داد. با این حساب به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند قافیه رقابت با سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی برای کسب عنوان دستکش طلایی باخته باشد که اولی گلر اول استقلال است و دومی با سابقه بازی در استقلال در تراکتور سنگربانی می کند.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند در پایان هفته بیست‌ویکم توانسته است ۱۰ بار کلین‌شیت کرده و دروازه‌اش را بسته نگه دارد. با این آمار علیرضا بیرانوند در کنار محمدرضا اخباری و پایین‌تر از سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی (با ۱۳ کلین شیت) در رتبه سوم جدول کلین شیت لیگ برتر ایستاده است.

احتمالاً علیرضا بیرانوند حداقل ۳ هفته آینده نمی‌تواند برای تیمش بازی کند و هفته‌های کلیدی برای رسیدن به سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی را از دست خواهد داد. به این ترتیب بیراه نیست اگر بگوییم رقابت اصلی برای کسب دستکش طلایی لیگ بیست و سوم بین سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی گلرهای استقلال و تراکتور تبریز خواهد بود.

لازم به یادآوری است؛ علیرضا بیرانوند در پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در صدر جدول کلین‌شیت (بسته نگه داشتن دروازه) قرار گرفت. بیرانوند و حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک رقابت نزدیکی برای تصاحب دستکش طلایی داشتند. هر دو دروازه‌بان تا قبل از هفته سی‌ام ۱۷ مرتبه دروازه خود را بسته نگه داشته بودند، هفته آخر اما کاملا به کام بیرو بود. بیرانوند ضمن گرفتن جشن قهرمانی در خانه نساجی گلی دریافت نکرد، برخلاف پورحمیدی که با خروج اشتباهش دروازه‌اش را مقابل فولاد باز شده دید.

هجدهمین کلین‌شیت بیرانوند در یک فصل، رکورد کلین‌شیت در لیگ ۱۶ تیمی است. او برای چهارمین مرتبه به دستکش طلایی رسید تا از این حیث هم رکورددار شود.

البته نباید فراموش کرد که علیرضا بیرانوند قهرمان بازگشت های زودهنگام پس از مصدومیت بوده است! او می‌تواند زودتر از موعد مقرر برگردد و بار دیگر هواداران خودش و پرسپولیس را سورپرایز کند.

 

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین