اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۹۸۰
یک تیم از خاطره سازان استقلال و پرسپولیس در تبریز  ۶ پرسپولیسی‌، ۷ استقلالی و یک یاغی با ۳ غایب!
دیدار تراکتور و سپاهان برای دو تیم استقلال و پرسپولیس مهم بود و برای هواداران این دو تیم خاطره انگیز!
۱۸:۰۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

استقلال و پرسپولیس در رتبه‌های اول و دوم جدول با ۴۶ و ۴۳ امتیاز هر دو چشم به ورزشگاه یادگار امام تبریز داشتند تا تکلیف جدال رودررو دو تعقیب کننده خود را بدانند. قبل از این بازی، تراکتور در رتبه سوم با یک بازی کمتر ۳۸ امتیاز داشت و سپاهان در پله چهارم با دو بازی کمتر ۳۷ و در صورت برد هر کدام رقابت در هفته‌های پایانی به مراتب حساس‌تر و سخت‌تر برای قهرمانی می‌شد.

این بازی چشم مربیان و بازیکنان دو تیم پرطرفدار تهرانی را به دنبال داشت اما هواداران این دو تیم به دلیل دیگری هم به تماشای این مسابقه نشستند، برای دیدن بازیکنان سابق خود در لباس دو تیم و یادآوری خاطرات تلخ و شیرین با آنها...

یکی از مشخصه‌های بازی بزرگ این است که بازیکنان بزرگ، ملی‌پوش و لژیونر در آن حضور دارند و مشخصه بازیکن بزرگ هم این است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های بزرگ را داشته باشد. در شروع این مسابقه رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو پرسپولیسی‌های سابق در لباس سپاهان بودند که مقابل همبازیان سابق خود مهدی شیری و شجاع خلیل‌زاده در لباس تراکتور بازی کردند. سیامک نعمتی هم در نیمه دوم به این جمع اضافه شد.

جمع استقلالی‌های سابق هم در زمین جمع بود، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، کاوه رضایی و امید نورافکن هم که در اواخر بازی مثل سیامک نعمتی برای سپاهان به میدان آمد، در مقابل امیرحسین حسین‌زاده و عارف آغاسی در لباس تراکتور!

این مسابقه یک یاغی هم داشت، محمد نادری که پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را به تن کرده و البته بازیکنانی که عضو دو تیم هستند اما در این بازی فرصت حضور در زمین را پیدا نکردند. مثل مهدی عبدی و ارسلان مطهری مهاجمان سابق پرسپولیس و استقلال در تراکتور و فرشاد احمدزاده در سپاهان که به دلیل اخراج در بازی قبل محروم بود!

 

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین