اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۹۷۶
از انگیزه بازیکنان مقابل تیم سابق هم کاری برنیامد  به این می گویند لشکر نامداران ناکام!
حتی انگیزه زیاد بازیکنان در مقابل تیم سابق خود نیز منجر به روییدن گل در تبریز نشد.
۱۸:۰۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

در دنیای فوتبال بازیکنان مقابل تیم سابق خود انگیزه بیشتری دارند، به گونه‌ای که حتی اگر از نظر جسمی کاملاً آماده نباشند یا حتی اگر جایی در ترکیب ذهنی مربی و تاکتیک‌های او ندارند، باز به همین یک دلیل معمولاً مقابل تیم قبلی خود به صورت ثابت به میدان می‌روند.

دیدار تراکتور و سپاهان تعدادی از چنین بازیکنانی را در دل خود داشت اما حتی انگیزه فردی آنها هم نتوانست مثل دلایل فراوان دیگر، کمکی به نیاز دو تیم به کسب سه امتیاز کند و بازی در نهایت بدون گل تمام شد. در همان نیمه اول و در صحنه‌ای که سیاوش یزدانی مصدوم شده بود، دوربین روی هادی محمدی رفت که خود را آماده حضور ر زمین می‌کرد. بازگشت دوباره به چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز برای این مدافع که سال‌ها پیراهن تراکتور را در همین جا به تن کرده و از دروازه این تیم دفاع می‌کرد.

تا قبل از این صحنه شجاع خلیل‌زاده، کاوه رضایی، رضا اسدی و رضا شکاری این تجربه را داشتند و مقابل تیم قبلی خود با لباس تیم دیگر تلاش می‌کردند. فرشاد احمدزاده هم اگر در مسابقه برابر گل گهر از زمین اخراج نمی‌شد، قطعا به این جمع اضافه می‌شد اما در نهایت از هیچ کدام این نام‌های بزرگ هم کاری برنیامد!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تراکتور سپاهان
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین