اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۸۴
بدون شک مگویان یکی از بازیکنان خوب خارجی لیگ است.
۱۷:۴۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بدون شک مگویان یکی از بازیکنان خوب خارجی لیگ است. معمولا تیم‌ها چون بدون در نظر گرفتن یکسری از مسائل بازیکنان خارجی جذب می‌کنند در خرید این بازیکنان دچار منفعت که نشده هیچ اتفاقا ضرر هم می‌دهند.
 طی سال‌های اخیر هم استقلال از آن جمله تیم‌هایی بوده که همین نکته مهم باعث ضرر مالی‌اش شده وفقط باید پول هنگفتی را به آنها پرداخت کند اما در میان این بی تدبیری‌ها بعضا بازیکنانی به طور اتفاقی هم خوب از آب در آمده و برای باشگاه منفعت داشتند.
 یکی از آن بازیکنان مگویان ارمنستانی است که فصل پیش عصای دست مظلومی بود و در میان تمام اشتباهات خط دفاعی این تیم سعی می‌کرد بازی کم اشتباهی داشته باشد اما درفصل جاری منصوریان اعتقاد چندانی به او ندارد و یا روی نیمکت می‌نشاندش و یا در خط دفاعی به صورت چرخشی از او استفاده می‌کند. مگویان تاکنون هم دفاع وسط بوده و هم در جناح چپ بازی کرده است و حالا در غیاب وریا و خسرو در جناح راست بازی می‌کند. به نظر می‌رسد در بازی با مس کرمان باز هم مگویان در جناح راست بازی کند و جای خسرو را در این پست بگیرد. در بازی قبلی این بازیکن پاس گل داد و بازی خوبی داشت و منصوریان امیدوار است در بازی فردا هم مثل بازی قبل باشد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین