اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۶۳۳
کنایه اسطوره فوتبال عربستان به بازیکن سابق رئال مادرید
محمد الدعایه، ستاره الهلال و بازیکن سابق تیم ملی عربستان، از سطح ارائه شده توسط عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد جده، تمجید کرد.
۱۵:۴۵ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

در شرایطی که عصر دوشنبه الاتحاد و الاهلی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، محمد الدعایه در جدیدترین گفتگوی خود به تمجید از حمدالله پرداخته و معتقد است که او بیش از کریم بنزما، هم‌تیمی فرانسوی خود، توانایی درخشش در دربی را دارد.

 الدعایه در مصاحبه خود گفت: خدا را شکر حمدالله نسبت به بنزما برتری دارد. درست است که بازیکن فرانسوی جایزه بهترین بازیکن جهان را گرفته اما او در الاتحاد همان کریمی که می‌شناسیم، نیست و نمی‌دانم چرا در این سطح ظاهر می‌شود.

وی ادامه داد: مربی الاتحاد عوض شد اما بنزما عوض نشد. او یک بازی انجام می‌دهد و بعد از آن دو بازی را از دست می‌دهد. مدیریت تیم باید بداند بازیکن در چه حالی است. منطقی نیست که بهترین بازیکن جهان با الاتحاد موفق نشود.

ستاره سابق عربستان افزود: چه خوب که مدیریت الاتحاد با آمدن بنزما حمدالله را کنار نگذاشت، وگرنه به مشکل می‌خورد. حمدالله گل می‌زند و موقعیت خلق می‌کند. او روح تیم است. البته حضور همزمان حمدالله و بنزما در زمین مشکل فنی دارد و نحوه بازی آنها به تیم در زمین خدمتی نمی‌کند. اگر مربی راهی مناسب برای حضور همزمان آنها پیدا کند، قدرت تیم بالا خواهد رفت.

او در پایان تاکید کرد: فکر می‌کنم نتیجه دربی در دست حمدالله یا فراس البریکان باشد، چرا که آنها می‌توانند در کمترین موقعیت، گلزنی کنند.

 

 

منبع: خبرآنلاین
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین