اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
قیمت طلا و سکه امروز نهم فروردین 1402 با تاثیر از قیمت دلار در بازار موازی افزایشی نسبی را پشت سر گذاشتند. بازدهی سکه امامی از ابتدای هفته تا امروز کاهش کمی را تجربه کرده و در مقابل بازدهی طلا 18 عیار در این هفته معادل 0.7 درصد بوده است.
۱۷:۴۶ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

قیمت دلار امروز، در آخرین روز معاملاتی هفته هنگام بازگشایی افزایشی ۵۰۰ تومانی داشت و همچنین این اسکناس آمریکایی امروز به پله هفتم در کانال اول کریدور ششم پا گذاشت. از سوی دیگر در بازار‌های موازی نیز طلا و سکه نسبت به نرخ بازگشایی معاملات امروز روندی رو به بالا را پشت سر گذاشتند.


قیمت سکه امامی با اندکی افزایش نسبت به روز چهارشنبه، روی رقم ۳۸ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان ایستاد. این فلز گرانبها از شنبه چهارم فروردین‌ماه تا امروز، ۰.۰۱ درصد کاهش قیمت داشته است.

قیمت سکه بهار آزادی، اما در کانال ۳۶ میلیون تومانی باقی ماند و این قطعه طلایی در قیمت ۳۶ میلیون و ۲۵ هزار تومان دادوستد شد. قیمت سکه بهار آزادی از ابتدای هفته تا امروز نوسان چشمگیری را تجربه نکرده است.


در این بین انوع دیگر سکه یعنی، نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی از هفتم فروردین‌ماه در شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز به‌روزرسانی نشده و در همان قیمت‌های پیشین ثابت باقی مانده‌اند.


بر این اساس نیم‌سکه ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی هفت میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.


قیمت طلای ۱۸ عیار با افزایشی نسبی در مقایسه با روز چهارشنبه روی قیمت سه میلیون و ۲۷۶ هزار و ۷۰۰ تومان ایستاده است. قیمت مثقال طلا نیز امروز ۱۴ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان ثبت شده است. بازدهی قیمت طلا ۱۸ عیار از شنبه تا لحظه تنظیم این گزارش معادل ۰.۷ درصد برآورد می‌شود.

همچنین بازار طلای جهانی حاکی از آن است که قیمت انس جهانی طلا امروز دو هزار و ۲۰۸ دلار بوده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اخبار اقتصادی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری